Apollo Tyres Ltd heeft deze maand 'Beat the Winter' uitgebracht, een nieuwe racegame, onderdeel van een digitale marketingcampagne voor consumenten. Het spel is ter promotie van de introductie van de Vredestein Wintrac Pro+, de nieuwste toevoeging aan het Vredestein Premium-assortiment winterbanden.
De campagne bevat een 8-bits racegame die kan worden gespeeld op mobiele en desktopapparaten. In het spel worden spelers uitgedaagd om op een digitaal circuit te racen tegen Vredestein-ambassadeur Giancarlo Fisichella, en om punten te verzamelen en exclusieve prijzen te winnen.
De punten worden toegekend op basis van de wedstrijdtijden en het aantal verzamelde 'power-ups'. Begin 2025 worden de scores beoordeeld en worden vijf winnaars bekendgemaakt. Prijzen zijn onder andere een VIP-pakket voor het komende door Vredestein gesponsorde skikampioenschap, sets Vredestein-winterbanden en goodiebags met winterthema. Daarnaast ontvangen de eerste honderd deelnemers een Vredestein-pet, ondertekend door Giancarlo Fisichella.
De campagne 'Beat the Winter' zal de prestaties van de Vredestein Wintrac Pro+ benadrukken, een speciale winterband voor ultra-high-performance auto's en SUV's, waaronder de nieuwste generatie op prestaties gerichte elektrische auto's.
'Beat the Winter' is te vinden op: https://www.vredestein.nl/wintrac-pro-plus/.
"We weten dat een aanzienlijk deel van onze doelgroep dagelijks een online game speelt", aldus Yves Pouliquen, Vice President, Commercial, Europe bij Apollo Tyres. "Deze nieuwe campagne biedt een spannende en creatieve nieuwe weg om de merkbekendheid te vergroten en het profiel van de Wintrac Pro+ op te bouwen onder degenen met een voorkeur voor hoge prestaties."