Frisdrankfabrikant Vrumona breidt haar samenwerking met Feyenoord verder uit. De komende twee jaar zal Vrumona als eSports-partner aan Feyenoord verbonden zijn met het merk Sourcy.
Mark Koevermans is blij dat Vrumona kiest voor deze nieuwe stap. ‘We hebben met Vrumona natuurlijk al jarenlang een goedlopend partnership,’ aldus de commercieel directeur van Feyenoord. ‘Het is dan ook mooi om te zien dat de samenwerking op deze manier verder geïntensiveerd wordt. Wij geloven als club in eSports en gaan dit domein ook gebruiken om onze maatschappelijke doelen verder vorm te geven. Het merk Sourcy sluit hier uitstekend op aan.’
Marc Jitta, directeur Out-of-Home bij Vrumona, legt de keuze uit: ‘eSports is een interessant en snelgroeiend platform voor ons. De ambities van Feyenoord om dit te koppelen aan maatschappelijke thema’s sluit naadloos aan op onze missie: goed en gezond drinken voor iedereen. Vandaar ook de keuze voor het merk Sourcy als partner van Feyenoord eSports.’