Met ingang van het nieuwe FIFA 20 seizoen wordt energiedrank Iconix de nieuwe hoofdsponsor van Bundled esports. Via dit partnership wil Iconix Energy Drink de jonge doelgroep bereiken. De Nederlandse energiedrank staat vanaf dit seizoen op de voorkant van het Bundled esports tenue.
Tom Pruim, brand partnerships manager van Iconix Energy Drink: “Bundled esports is met meer dan 30 internationale FIFA-talenten en 5 coaches de grootste FIFA esports organisatie in de Benelux. Ze coachen, begeleiden en trainen de beste FIFA-spelers ter wereld, die optimale focus nodig hebben om op internationaal niveau te excelleren. Wij helpen ze graag bij het behalen en behouden van deze optimale focus en de verdere groei van de organisatie.”
Oprichter en eigenaar Melvyn Wolthers is blij met het nieuwe partnership: “Focus en energie is heel belangrijk voor onze spelers en dit Nederlandse merk is met natuurlijke ingrediënten daarom een hele goede fit met onze organisatie. Energiedranken worden door gamers veel geconsumeerd, wij willen dat onze spelers hier verantwoord mee om gaan en daarom past Iconix goed bij ons. Daarnaast koesteren we dezelfde ambities en willen we allebei verder groeien in de gaming industrie, zowel nationaal als internationaal.”
Iconix Energy Drink heeft verder reeds een langdurig partnership met AFC Ajax en Ajax esports. Het hoofdsponsorship met Bundled eSports loopt tot en met minimaal 2021.