Ziggo Dome en Ziggo verlengen hun samenwerking. Sinds de opening van de Ziggo Dome in 2012 is Ziggo als naamgevend partner en hoofdsponsor aan de Amsterdamse concertlocatie verbonden. Na een succesvol tienjarig partnership blijven beide partijen nog eens tien jaar aan elkaar verbonden.
De komende jaren intensiveren zij bovendien hun samenwerking. Zo breidt Ziggo haar klantprogramma uit en richt zij samen met de Ziggo Dome een fonds op om de komende jaren samen nieuwe concerten en innovatieve evenementen mogelijk te maken. Het gaat om nieuwe muziekconcepten als 'The Tribute - Live in Concert' of speciale vertoningen van sportwedstrijden in de Ziggo Dome.
Het klantprogramma Priority, dat vorig jaar werd geïntroduceerd voor vaste klanten van Vodafone en Ziggo, krijgt komende jaren een prominentere rol. Zo krijgen klanten via Priority bij bepaalde evenementen voorrang bij de aanschaf van concerttickets en genieten zij van andere voordelen, zoals een speciale Priority-ingang, een eigen garderobe of een welkomstdrankje. Andere nieuwe initiatieven maken Ziggo Dome en Ziggo in het najaar bekend.
Danny Damman, directeur commerciële zaken bij Ziggo Dome: “Bij de keuze voor een hoofdsponsor zochten we destijds een partij die net zoals wij voor de ultieme klantbeleving gaat. Ziggo past daar goed bij. Dit jaar vieren we ons tienjarig bestaan. In die periode hebben we muzikale successen gevierd en verschillende werelden bij elkaar gebracht. Ziggo is voor ons meer dan een sponsor: het is een partner die ons en onze huurders in staat stelt om een groot aantal muziekliefhebbers te bereiken. Niet alleen live via concerten in de Ziggo Dome maar ook via de tv-kanalen van Ziggo, zoals het concert van Suzan & Freek dat op kanaal 13 werd uitgezonden. We kijken er naar uit de komende jaren samen verder te groeien.”
Marcel de Groot, directeur Consumentenmarkt bij VodafoneZiggo: "We zijn verheugd dat we samen met de Ziggo Dome ook de komende tien jaar voor verbinding mogen zorgen. Een bezoek aan de Ziggo Dome is en blijft een onvergetelijke ervaring. Het partnership past bij ons brede entertainment aanbod en geeft ons de mogelijkheid trouwe klanten extra te belonen. Door onder andere ons loyaliteitsprogramma Priority uit te breiden en een gezamenlijk fonds op te richten, kunnen we unieke evenementen realiseren en onze klanten nog meer beleving bieden.”
Lees hier een uitgebreid interview met Thomas Metz en Dico Ariesen van VodafoneZiggo: “De Ziggo Dome maakt het Ziggo-merk relevanter”
Op de foto v.l.n.r. Ritchy Drost, Danny Damman en Marcel de Groot (Foto: Ferdy Damman)