Vifit is hoofdsponsor geworden van het driedaagse festival Lowlands.
Vanaf 5 juli maakt men zeven weken lang bij elk pak Vifit elke dag kans op twee kaartjes voor het uitverkochte popfestival. Op elk pak Vifit staat een code waarmee men direct kan checken of men gewonnen heeft. De actie wordt ondersteund met commercials op radio en tv.
Op Lowlands zelf zal Vifit een ludieke, maar zeer functionele service leveren aan de bezoekers via de luchtbedden-opblaas service. Bezoekers kunnen hun luchtbed laten opblazen of repareren, zodat ze na een hele dag feesten van een goede nachtrust kunnen genieten en de volgende ochtend weer 100% festival fit zijn voor de volgende Lowlands dag. Op het festival terrein kunnen ze laten zien hoe fit ze zijn op het Vifit Luchtkasteel.
‘Voor Vifit was Lowlands een logische keuze: de doelgroep van Vift en Lowlands vertonen een grote overlap’, laat Anita Peerdeman, Senior Productmanager Vifit & GoedeMorgen!, weten. ‘Bovendien vergt een meerdaags festival veel van je weerstand en fitheid. Vifit met LGG zorgt dat je 100% festival fit bent en die 3 dagen makkelijk volhoudt.’
Overigens was Vifit altijd al een gewild drankje onder Lowlanders.
ARA en Natwerk zijn verantwoordelijk voor concept en uitvoering van de activatie van Vifit op het Lowlands-terrein.
Andere partners van Lowlands zijn, naast de twee andere hoofdsponsors Grolsch en Converse, Douwe Egberts, Nokia en Hi. Mediapartner zijn 3FM, 3voor12/Vpro en NRC Next.