Schoenenretailer Snipes is net als in 2016 de presenting partner van het internationaal toonaangevende hiphop festival WOO HAH! dat dit weekend plaatsvindt in Tilburg.
MOJO en 013 in Tilburg organiseren het inmiddels uitverkochte festival dit jaar voor de 4e keer in de Spoorzone van Tilburg, op 30 juni en 1 juli 2017. Meer dan dertig acts, vier podia en een publiek van 30.000 mensen.
WOO HAH! is het snelstgroeiende festival van de laatste jaren. Het aantal bezoekers is tussen de 1e editie en de 4e editie vertienvoudigd. Vorig jaar nog was het een eendaagsfestival met 11.000 bezoekers, dit jaar zijn er gedurende twee dagen 15.000 bezoekers per dag. De stadscamping was binnen een uur uitverkocht en er zijn meer dan 23.000 volgers op Facebook.Retailer Snipes opende de laatste jaren in rap tempo meerdere winkels in heel Nederland. Het merk, met hoofdkantoor in Duitsland, zag in het partnership met WOO HAH! een uitgelezen mogelijkheid om zeer gericht te werken aan een grotere merkbekendheid binnen hun kerndoelgroep. Afgelopen editie scoorde Snipes, als relatief nieuw merk binnen de Nederlandse retailsector, de allerhoogste naamsbekenheid van alle sponsoren op het festival: 75% van de bezoekers herkende Snipes als één van de sponsoren. Snipes is net als in 2016 ook in 2017 presenting partner en daarmee naamgever van het hoofdpodium en heeft voor WOO HAH! een exclusieve merchandise lijn ontwikkeld die ook op het festival te koop zal zijn.
Bekijk hier de hier de officiële aftermovie van WOO HAH! 2016.