Live Nation Entertainment heeft een meerjarig sponsorcontract afgesloten met Smirnoff dat de official partner wordt bij 26 muziekfestivals over de hele wereld, waaronder Pinkpop en We Are Electric.
Smirnoff is overtuigd dat muziek de ultieme kracht is die mensen samen brengt. Via het partnership met Live Nation wil het merk experiences creëren die muzikanten en fans nog dichter bij elkaar brengen via de festivalervaring.
"Smirnoff en Live Nation delen dezelfde ideeën en waarden.Dit meerjarige partnership zal onze wereldwijde visie op de passie van muziek versterken en daarbij de fanexperience altijd topprioriteit maken”, zei Matt Bruhn, global brand director Smirnoff.
Smirnoff gaat fanexperiences creëren op alle festivals, gericht op de betrokkenheid van de consument. Bovendien zal Smirnoff unieke content ontwikkelen die gedeeld kunnen worden door muziekfans over de hele wereld, inclusief de Smirnoff Sound Collective. Verder zal Smirnoff consumentenpromoties ontwikkelen via retailers.
Russell Wallach, president Live Nation Media & Sponsorships, liet weten: "We zijn er op gericht om partners te vinden die de fanexperience willen versterken en bijzondere content willen creëren voor fans die op het evenement zijn, en er niet kunnen zijn. Smirnoff heeft een geweldige visie hoe ze dat op onze 26 festivals willen gaan doen.
Behalve op Pinkpop en We Are Electric (Eersel) zal Smirnoff ook aanwezig zijn op onder andere de verschillende Wonderland festivals in Amerika, Wireless in London, Rock 'n 'Heim in Duitslands en Dcode in Spanje.