Vanaf 4 december 2017 gaat Brand New Live Events een strategisch partnership aan met eventbureau Zinnige Zaken. Een duurzame samenwerking van eventbureaus met eigen specialismen.
Naast co-creatie voor opdrachtgevers zullen Brand New Live Events en Zinnige Zaken proactief MVE-concepten (Maatschappelijk Verantwoorde Events) in de markt zetten.
"Brand New Live Events en Zinnige Zaken vormen samen een logische en duurzame combinatie”, zeggen Eiso Frederiks en Pascal Bouwman, directie van Zinnige Zaken. "Zinnige Zaken heeft een sterkte positie opgebouwd in de markt van sociaal ondernemen en kan Brand New Live Events helpen antwoord te geven op maatschappelijke vraagstukken van klanten.”
Zinnige Zaken is maatschappelijk eventpartner van onder andere Eneco, KLM, Mars, Philips, PwC en Rabobank.
"Omgekeerd kan Brand New Live Events Zinnige Zaken helpen om haar MVE-programma’s nog professioneler in te richten en te zorgen dat veel meer organisaties bekend worden met wat Zinnige Zaken voor hen kan betekenen", zo stellen Eiso Frederiks en Pascal Bouwman.
Ook Brand New Live Events is blij met de samenwerking: "Wij verzorgen al jaren uiteenlopende brand events voor klanten zoals Ziggo, Samsung en Facebook, maar wij zien daarnaast een groei in maatschappelijk verantwoorde en sociale events. Zinnige Zaken is al lange tijd specialist op dit gebied en wij hebben een wederzijdse ambitie ontdekt om samen verder te professionaliseren en uit te breiden. Gezamenlijk zullen wij in de toekomst dan ook met enkele vernieuwende concepten komen op het gebied van maatschappelijke events", aldus Chris Havinga, directeur Brand New Live Events.
Zinnige Zaken
Zinnige Zaken organiseert al bijna 20 jaar maatschappelijke events voor bedrijven. Van eendaags teamuitje tot compleet georganiseerde programma’s. Voor klanten is dit een praktische en laagdrempelige manier om invulling te geven aan hun rol in de samenleving. Zinnige Zaken helpt organisaties met programma’s waarbij de medewerkers centraal staan. Zo geef je als organisatie invulling aan MVO en worden de medewerkers co-owner van de maatschappelijke rol van de organisatie.
Brand New Live Events
Brand New Live Events is een label van Brand New Live. Brand New Live Events creëert fans door middel van beleving. De events brengen relevante en krachtige connecties met doelgroepen tot stand: fanships. Zo maken zij van collega’s, klanten, relaties, partners, pers en prospects loyale merkenfans. Brand New Live Events ontwikkelt brand events voor o.a. Samsung, Ziggo, Facebook en Buma Cultuur.