Randstad en Ziggo Dome hebben de handen ineen geslagen voor een langdurige samenwerking.
Behalve leverancier van (hospitality) personeel, is Randstad ook een van de sponsors van de poptempel.
‘Een droomavond die voorziet in het genieten van muziek, entertainment en eten. Muziek past ook bij Randstad. Muziek zegt namelijk veel over wie je bent. Daarom wil Randstad van uitzendkrachten ook weten wie ze zijn om ze aan de passende baan te helpen. De gasten van de Ziggo Dome verwachten de best mogelijke service. Wij leveren de mensen die deze service geven. Al jaren zijn we actief in grootschalige hospitality-projecten in binnen- en buitenland, waaronder het Holland Heineken House. De instelling van al ons personeel moet zijn: ‘Good to know you, nice to serve you!’’, aldus Chris Heutink, algemeen directeur Randstad Nederland.
Danny Damman, commercieel directeur Ziggo Dome: ‘Sponsoring gaat verder dan logo’s plakken op een gebouw. Een partner moet ons zien als onderdeel van hun communicatiemix en moet binnen de Ziggo Dome echt iets toevoegen aan de totaalbeleving van de bezoeker. Dat doet Randstad onder andere door de realisatie van de Randstad Lounge, een ruimte waar fans vooraf en achteraf kunnen verblijven. Deze ruimte wordt overigens ook weer gebruikt voor de trainingen van het personeel. Zo snijdt het mes aan twee kanten.’
Om het partnership te bekrachtigen hielpen vandaag de bouwvakkers van het Ziggo Dome in Amsterdam een handje mee. Op hun beurt deelden zij een verfrissend drankje uit aan het bedienend personeel, dat door Randstad geleverd wordt. In de Ziggo Dome kunnen straks per avond zo’n 15.000 mensen bediend worden. De officiële opening van Ziggo Dome vindt plaats in het voorjaar van 2012.
Eerder sloot Ziggo Dome al langjarige contracten met Ziggo als naamgever, Heineken als horecapartner en onlangs nog met LG.