PricewaterhouseCoopers (PwC) wordt hoofdsponsor van de dansmusical Fame.
V&V Entertainment en PricewaterhouseCoopers bestuursvoorzitter Jos Nijhuis en lid van de Raad van Bestuur Fons Hoogeveen tekenden het contract waardoor PricewaterhouseCoopers zich als hoofdsponsor verbindt aan de dansmusical Fame met o.a. Jim Bakkum en Kim-Lian van der Meij. Al eerder werden de handtekeningen gezet met de andere hoofdsponsors Nashuatec en Delta en met promotiepartner Douwe Egberts.
Na Annie en afgelopen seizoen Grease is dit de derde musical van V&V Entertainment waaraan PwC zich als hoofdsponsor verbindt. PwC woordvoerder en sponsormanager Meint Waterlander: "De kwaliteit van de producties, het enthousiasme en plezier van de jonge cast in combinatie met een uitstekend door V&V verzorgd en uniek programma rondom de voorstelling, zorgt er voor dat deze musicals steeds een grote hit zijn in ons relatiemanagement programma. We hebben geen enkele moeite om alle kaarten in te vullen en het no show percentage ligt tussen 0 en 1 procent."
"De belangstelling vanuit de zakelijke markt voor de musical is voor een belangrijk deel terug te voeren op het feit dat het een erg leuk uitje is voor het hele gezin", aldus V&V Entertainment. "Jong en oud worden een hele middag of avond vermaakt. Een gastvrije ontvangst met catering naar wens, kinderworkshops onder leiding van professionals, een meet & greet met de sterren van de avond en natuurlijk twee uur lang topamusement tijdens de voorstelling. Kortom, in een zeer ontspannen sfeer krijg je als hoofdsponsor de gelegenheid iets terug te doen voor je relaties en hun gezinnen. En uit de reacties achteraf blijkt dat dat bijzonder wordt gewaardeerd."