Poliakov Vodka is dit jaar festivalpartner van Pinkpop. Poliakov Vodka zal gedurende het 3-daagse festival verkrijgbaar zijn aan alle bars op het festival, dat dit jaar zijn 50e editie beleeft.
Voorafgaand aan het festival zal er een Social media campagne worden uitgerold op onder andere Facebook, Instagram & YouTube. Deelnemers aan de campagne maken kans op tickets voor Pinkpop.
Op het festivalterrein kunnen bezoekers meedoen aan de brand activation “The Extreme Hammer”. Tijdens dit spel op een groot luchtkussen moeten bezoekers proberen om elkaar van het kussen af te krijgen en als laatste te blijven staan. De 50e editie van Pinkpop vindt plaats van 8 juni t/m 10 juni.
De sponsoring is aangegaan door Inspirits Premium Drinks, de marketing, sales & distributie organisatie van het familiebedrijf Bruggeman – La Martiniquaise voor de Nederlandse markt.
La Martiniquaise is een toonaangevend internationaal Frans familiebedrijf, opgericht in 1934 door Jean- Pierre Cayard. De merken die men voert zijn onder andere LABEL 5 Blended Scotch Whisky, Glen Moray Speyside Single Malt Scotch Whisky, Poliakov Vodka, Gibson’s Gin, Saint James Rum en Porto Cruz. Tevens vertegenwoordigt het bedrijf de merken Sonnema Berenburg, Glen Mansion, Bobby’s en Wenneker.
Behalve Poliakov is ook Bolletje dit jaar een nieuwe partner van Pinkpop. “Met jou zou ik wel eens een beschuitje willen eten!", is een slogan van Bolletje die dit weekend op Pinkpop flirt met iedereen die ’s ochtends op de festivalcamping ontwaakt met een knorrende maag. De nieuwe partner brengt tijdens de 50e editie van Pinkpop in Landgraaf ontbijt op (lucht-)bed aan alle (nieuwe) liefdeskoppels! Op Camping B lopen de Bolletje bezorgers in de ochtend over de velden waar ze de bezoekers een heerlijk en voedzaam ontbijtje in een box voor 2 personen met een beschuitje met verse aardbeien als afsluiter. De ontbijtjes worden verkocht voor 3.5 munten.
Om het samen-beschuitje eten aan te moedigen faciliteert Bolletje een ‘First Dates’ Speeddate op het festivalterrein.