Twee Amsterdamse iconen slaan de handen ineen: Old Amsterdam, bekend om zijn karakteristieke smaak, en AFAS Live, de locatie in Amsterdam voor concerten en evenementen, kondigen een smakelijke samenwerking aan. Vanaf oktober 2024 wordt Old Amsterdam de exclusieve aanbieder van diverse kaassnacks in AFAS Live. Zo kunnen bezoekers nog meer genieten van een complete ervaring tijdens evenementen.
Foto, van links naar rechts: Rene Borsboom (Manager Operations & Horeca AFAS Live), Koen Brink (Marketing Manager Westland Kaas), Kim Mansveld (Accountmanager Sponsoring AFAS Live), Bo-An van den Hoven (Junior Brand Manager Old Amsterdam), Brigitte de Winter (Algemeen Directeur AFAS Live), Kirsten Visser (Sales Manager Nederland Westland Kaas)
AFAS Live ontvangt jaarlijks honderdduizenden bezoekers voor een gevarieerd aanbod aan evenementen, van populaire concerten tot indrukwekkende shows. Met de toevoeging van Old Amsterdam's hoogwaardige kaasproducten aan het assortiment, verhoogt AFAS Live de totaalbeleving voor haar gasten. "We zijn heel blij om Old Amsterdam te kunnen verwelkomen in AFAS Live. Deze samenwerking stelt ons in staat om onze bezoekers niet alleen een geweldige muzikale ervaring te bieden, maar hen daarnaast ook te laten genieten van de authentieke kwaliteit van Old Amsterdam” zegt Birgitte de Winter, directeur van AFAS Live.
Marit van Houte, Brand Lead van Old Amsterdam, licht toe: "We kijken ernaar uit om samen te werken met AFAS Live. Deze samenwerking past bij onze strategie om Old Amsterdam op steeds meer bijzondere momenten aanwezig te laten zijn en onze premium kaassnacks te kunnen aanbieden." Old Amsterdam is in AFAS Live te ontdekken in de bars, kiosk, VIP Loges en zelfs onderweg naar buiten aan het einde van de show.