OK heeft de hoofdsponsoring van dancefeest The Flying Dutch overgenomen van ING. OK is een onafhankelijke mobiele app die werkt als een portemonnee op iedere smartphone en die bankrekeningen en klantenkaarten koppelt.
Met de OK-app kan men afrekenen met je mobiel: online, in de winkel, onderweg of aan de deur. OK koppelt met alle banken, creditcardmaatschappijen, winkels en merken. Ook paspoort, rijbewijs, lidmaatschapskaarten en verzekeringspassen kunnen worden opgeslagen in de OK- app. OK is in samenwerking met 100 grote partijen in 2018 in Nederland gelanceerd, met de ambitie om daarna verder uit te bouwen in Europa.
OK bereidt een gefaseerde lancering in 2018 voor met 100 grote retailers, merken en ticketshops. CEO Olaf Litjens: "Met onze eerste 100 partners waarborgen we voldoende acceptatiepunten in Nederland en zijn we aanwezig in alle sectoren. Alleen dan creëer je het vliegwiel dat nodig is om mobiel betalen grootschalig van de grond te krijgen, zodat de consument zijn portemonnee echt thuis kan laten. Retailers zijn enthousiast, omdat met de marketing- en salesdiensten van OK optimaal invulling wordt gegeven aan een omni-channel oplossing ‘beyond’ betalen.”
Andere partners van de editie in 2018 zijn T-Mobile, Desperados, Euro Jackpot, Nivea Men, Caf& Royal en 538. ING was drie jaar presenting partner van The Flying Dutch, vanaf de eerste editie in 2015, maar heeft de sponsoring nu beëindigd.
The Flying Dutch vindt plaats op zaterdag 2 juni, opnieuw in Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven. Headliners zijn Afrojack, Tiesto, Armin van Buuren en Sunnery James.