Rihanna's 'The Loud Tour 2011' wordt gesponsord door Nivea en Renault.
Voor Nivea is Rihanna het nieuwe gezicht van Nivea bij de 100-jarige campagne van het merk. Rihanna is met een natuurlijk opgemaakt gezicht in de campagne The 100 Years Skincare for Life naakt te zien. Een woordvoerder van het beautymerk vertelt hoe content ze zijn met de zangeres. ‘We zijn blij dat Rihanna dit met ons mee viert en een nieuwe generatie van fans op bouwt.’
Rihanna’s nieuwste single “California Kind Bed’ is gratis te downloaden op de Facebook-site van het merk via een code in de speciale Nivea-jubileumblikken. Nivea is sponsor van zowel de Amerikaanse als de Europese tournee.
Renault Clio is alleen sponsor van het 23 shows tellende UK-deel van de wereldtournee van de zangeres. Rihanna speelt, naast Thierry Henry, Dita Von Teese, David Bowie, Marlon Brando en Audrey Hepburn, bovendien een rol in de nieuwste ‘Va Va Voom’-commercial van de Clio.
De Europese tournee van de zangeres gaat eind september van start. Op 9 november treedt Rihanna op in het Gelredome.