Holland Casino en de Ziggo Dome gaan elkaar de komende jaren als partner versterken. Beide ondernemingen omarmen muziek en entertainment. Net als bij de Ziggo Dome staat een bezoek aan Holland Casino garant voor een gezellig en spannend avondje uit, onder het genot van een hapje en drankje.
"Ik ben erg trots dat een grote onderneming als Holland Casino vertrouwen heeft in een partnership met de Ziggo Dome. De ondernemingen sluiten naadloos op elkaar aan, beide partijen staan garant voor een gezellige avond uit en bieden een bijzondere beleving. Op dit gebied kunnen we veel voor elkaar betekenen. Zo kijk ik er vol enthousiasme naar uit om nauw te gaan samenwerken om de beleving van gasten en fans te intensiveren. Afgelopen weekend werd dat al in de praktijk gebracht tijdens de Viva Las Vegas concerten van Tino Martin in de Ziggo Dome," aldus Danny Damman, Commercieel Directeur van de Ziggo Dome.
Bij de shows van Tino Martin konden de bezoekers van de Ziggo Dome afgelopen weekend voor het eerst de activaties van Holland Casino tegenkomen. Deze belevingen zorgen voor een nog completere avond uit. Verder zal de Ziggo Dome ook als communicatieplatform gaan functioneren om de doelstellingen van Holland Casino op het gebied van marketing en communicatie te ondersteunen.
Marijke van den Heuvel, directeur Commercie over het partnership met de Ziggo Dome: "In onze partnershipstrategie hebben we voor diverse partnerships gekozen. Ook voor deze samenwerking met de muziek- en entertainmentindustrie. Dit past bij de totaalbeleving die we als Holland Casino willen aanbieden. Persoonlijk draag ik deze branche ook een warm hart toe en ben ik trots op dit mooie partnership."
Foto's: Ferdy Damman