Energy drink Getreal wordt exclusieve partner van de Ziggo Dome.
Getreal is eind vorig jaar opgericht door Richard van Leent. ‘De energy drank focust zich op de dance- en eventwereld, anders dan andere energy drinks die zich meer focussen op de sportwereld’, aldus Richard van Leent. ‘De samenwerking met Ziggo Dome zal voor ons ook meer media-aandacht genereren. Het is dan ook zeker niet ondenkbaar dat wij binnen afzienbare tijd de grenzen over zullen gaan. Afgelopen winter hebben wij ons product al in diverse skioorden in Europa gelanceerd en deze zomer zijn wij ook zeer actief op Ibiza!.’
‘Alles draait om de beleving van de bezoeker’, aldus Danny Damman, commercieel directeur van de Ziggo Dome. ‘Het ontbreek de bezoeker aan niets, vanaf de uren voorafgaand aan het concert, tot aan de after-party’s na afloop. Maar ook tijdens het optreden mag het de bezoeker aan niets ontbreken. Ziggo Dome heeft zeer zorgvuldig een selectie gemaakt van leveranciers van catering en drank. Elk product dat in de Ziggo Dome verkocht wordt moet naadloos aansluiten op de identiteit en de belevingsvorm die de Ziggo Dome nastreeft. Merken als Heineken, Jack Daniels en La Place maken de beleving compleet volgens de directeur van Ziggo Dome.