Concert- en evenementenorganisator Friendly Fire en Koninklijke Grolsch gaan een omvangrijke samenwerking aan. De komende drie jaar zal Grolsch de huisbrouwer zijn van o.a. het Best Kept Secret festival in Hilvarenbeek.
Friendly Fire en Grolsch hebben gezamenlijk besloten om pilsmerk Kornuit het hoofdmerk van Best Kept Secret te maken.
Naast de bovengenoemde samenwerking slaan bierbrouwer Grolsch en Friendy Fire ook de handen ineen voor het onlangs aangekondigde Tuckerville festival in Enschede. Daarnaast zal de samenwerking voor de outdoor concertreeks Live At Amsterdamse Bos worden voortgezet.
Brand Relations & Sponsor Manager Gilles de Smit van Friendly Fire over de samenwerking: ''Grolsch beschikt niet alleen over een sterk portfolio bieren maar ook over een duidelijke visie voor wat betreft merkbeleving en uitstraling. Grolsch staat voor vakmanschap en hoge productkwaliteit. Een visie die goed aansluit op onze manier van evenementen organiseren. Wij zien de samenwerking met Grolsch voor de komende drie jaar met zeer veel enthousiasme tegemoet. Laat het festivalseizoen maar beginnen!''
Gisela Rule, Marketing Directeur bij Grolsch, vult aan: "Wij zijn trots dat de samenwerking nu een feit is en we de komende jaren verder kunnen gaan bouwen aan een mooie samenwerking. Met onze gedeelde passie voor muziek en kwaliteit kijken we daar met veel plezier en vertrouwen naar uit. Het brede portfolio aan festivals van Friendly Fire en het brede portfolio aan pilseners en speciaalbieren van Grolsch sluiten uitstekend op elkaar aan. Zo kunnen de verschillende doelgroepen en gebruiksmomenten perfect worden bediend."Grolsch is al jaren vaste bierpartner van de Zwarte Cross en sloot vorig jaar een samenwerking af met Dekmantel.
Kornuit is een pils uit de brouwerij van Grolsch die vier jaar geleden in de Nederlandse markt is geïntroduceerd en is op dit moment het snelst groeiende pilsmerk van Nederland.