Ziggo Dome en Telegraaf Media Nederland hebben deze week een overeenkomst gesloten.
Telegraaf Media Nederland zal tenminste drie jaar als mediapartner verbonden zijn aan de gloednieuwe concertlocatie Ziggo Dome.
De Ziggo Dome opent op 24 juni haar deuren met een concert van de Nederlands topartiest Marco Borsato. Danny Damman, commercieel directeur Ziggo Dome: ‘De Telegraaf is een gevestigde titel in de entertainment industrie. Naast een groot bereik, onderscheidt De Telegraaf zich met een enorme loyaliteit. Wij zijn dan ook trots om Telegraaf Media Nederland als partner bij Ziggo Dome te mogen betrekken, en kijken uit naar de samenwerking!’
Telegraaf Media Nederland biedt producenten die hun producties in Ziggo Dome presenteren de mogelijkheid om met inzet van o.a. haar titels Telegraaf (inclusief Telegraaf.nl), Spits, Vrouw en Privé de publiekscampagnes voor deze evenementen te voeren. Telegraaf Media Nederland zal als vaste mediapartner bij alle producties die in Ziggo Dome zullen plaatsvinden in gesprek raken met zowel de producent van het concert of evenement als met de organisatie van Ziggo Dome, en krijgt zodoende de mogelijkheid om brede marketing samenwerkingen op te zetten. Klanten van Telegraaf Media Nederland krijgen daarbij veelvuldig de kans om tickets te winnen, of andere exclusieve aanbiedingen zoals plaatsen bij reeds uitverkochte concerten. Wim Visser, corporate client manager Telegraaf Media Nederland: ‘Middels deze intensieve samenwerking met Ziggo Dome verwachten we onze positie in de entertainmentmarkt zowel in de zakelijke markt als richting consumenten verder te versterken.’