Op de plek waar straks het Brand Megakrat te vinden is,tekenden Brand bier en Pinkpop een nieuw, driejarig sponsorcontract. Hiermee wordt de stevige band die de twee Limburgse iconen al sinds de start van het festival hebben opnieuw bekrachtigd.
Brand en Pinkpop zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Al vanaf jaar één zijn zij partners. Dat partnerschap werd op een nu nog leeg en stil festivalterrein bekrachtigd met het tekenen van een nieuw sponsorcontract. Hiermee blijft Brand bier ook de komende drie jaar hoofdsponsor van het festival dat al sinds 1970 bestaat.
Olivier Paquay, sponsormanager van Brand Bier: ''Pinkpop en Brand zijn twee ijzersterke Limburgse merken. Wij passen perfect bij elkaar,zijn echte ambassadeurs voor onze provincie."
Jan Smeets, Mr. Pinkpop: ''De lange relatie tussen Brand en Pinkpop is heel bijzonder. Wij versterken elkaar,bieden dezelfde hoge kwaliteit. Ik ben dan ook trots en blij dat wij onze samenwerking weer kunnen verlengen."
Tijdens de editie van 2015 wordt het merk op het festivalterrein geactiveerd door middel van het Brand Megakrat. Paquay: ''Overeen kleine drie weken zorgen wij weer voor het mooiste plekje op Megaland, een plek met een –vrij toegankelijk- uniek uitzicht. Daarnaast verzorgen wij elke dag voor meer dan 65.000 mensen een uitstekend glas bier. We steken veel tijden aandacht aan een perfecte bierbehandeling. Ondanks de drukte willen wij een goed gekoeld, fris bier schenken. Een knap staaltje logistiek staat hier voor garant."
Ook dit jaar wordt er Brand Weizen op het festival geschonken. Paquay: ''We deden dat al eerder op Pinkpop, inmiddels is het een landelijke trend om op festivals ook een speciaal bier te schenken.
Op de foto: Vlnr: Olivier Paquay, Sponsormanager Brand Bier; Jan Smeets, Pinkpop; Bas Lancee, National Accountmanager Events Brand Bier.