Starbucks Chilled Coffee van Arla Foods heeft haar samenwerking met Mojo-festival Down The Rabbit Hole (DTRH) met 3 jaar verlengd. Komende editie zal er een nieuw ontwikkelde activatie gelanceerd worden om deze samenwerking kracht bij te zetten. Alle bezoekers worden uitgenodigd op een bijzondere wijze te genieten van een break tijdens het festival.
De merkactivatie is integraal onderdeel van de bredere 'Starbucks Chilled Coffee Take10'-campagne die deze zomer te zien en te ervaren zal zijn via sampling, socials, influencers en podcasts.
Merkactivatiebureau Kumpany kwam na een uitgeschreven pitch als winnaar uit de bus en is verantwoordelijk voor het concept, doorvertaling naar content kanalen en de productie.
We zijn ontzettend blij met de kickstart met onze nieuwe activatiepartner Kumpany
Jelmer Yde Bergsma, Senior Commercial Manager Starbucks RTD NL/BE/FR “We zijn ontzettend blij met het verlengen van onze samenwerking met DTRH en de kickstart met onze nieuwe activatiepartner Kumpany. Hun creatief onderscheidend vermogen in het concept was doorslaggevend in de pitch. Ik kijk ernaar uit om hiermee zowel de festival ervaring als onze merk associaties te verrijken”
Jasper Admiraal, Managing Partner Kumpany, “We zijn ontzettend blij dat we voor dit iconische merk aan de slag mogen en hopen dat we de DTRH bezoekers een onvergetelijk en ‘chill’ moment gaan bezorgen”.