De nieuwe betaal-app OK is een samenwerking aangegaan met dancefestival The Flying Dutch en het nieuwe popfestival De Vliegende Vrienden van Amstel LIVE!
Als hoofdsponsor van beide events wilt OK het gemak van haar app bij een breed publiek onder de aandacht brengen. Marieke Visser, Marketing Director van OK, vertelt waarom OK voor beide festivals kiest.
Wat is OK precies?
Marieke Visser: "De OK-app werkt als slimme portemonnee op iedere smartphone en koppelt iedere bankrekening én klantenkaart. Je kunt automatisch korting ontvangen of punten sparen, ID’s opslaan of kaartjes kopen. Alles wat je erin stopt, werkt automatisch samen en al je aankoopbonnen worden overzichtelijk bewaard. Zo heb je altijd alles bij je.”
OK is nog geen bekend merk. Hoe zijn jullie met elkaar in contact gekomen?
"We hebben met OK een fantastische oplossing voor het eenvoudig (ver)kopen van tickets en het voorkomen van fraude. Ook bieden we de mogelijkheid het OK Ticket uit te breiden met de mogelijkheid er een snelpas van te maken, waarmee je tijdens events gemakkelijk kunt betalen, zonder dat je bereik nodig hebt. Daarmee vervang je de barmuntjes en gaat het allemaal veel sneller. Zo willen we het leven van consumenten een stuk makkelijker maken. Om dit bij een breed publiek onder de aandacht te brengen op een relevante plek, hebben we gezocht naar de grootste Nederlandse muziekevenementen. Zodoende zijn we in contact gekomen met de organisatie.”
Jullie worden hoofdsponsor van The Flying Dutch én De Vliegende Vrienden van Amstel LIVE!. Het was van begin af aan de bedoeling om bij beide festivals betrokken te zijn?
"We zochten naar een groot event om de OK-oplossing goed neer te zetten. The Flying Dutch en De Vliegende Vrienden van Amstel LIVE! behoren bij de grootste pop -en dance-evenementen van Nederland. Juist die combinatie spreekt een breed Nederland publiek aan.”