Vorige week verlengde Anheuser-Busch InBev Nederland zijn contract als hoofdsponsor van het Breda Jazz Festival met 5 jaar. De bierbrouwerij met merken als Jupiler en Bud continueert hiermee zijn steun van het jazzfestival, dat dit jaar voor de 50ste keer plaatsvindt in de Bredase binnenstad.
Voorzitter Bart Wouters is enthousiast en trots. “Met deze verlenging van 5 jaar zetten we onze samenwerking die er al vanaf de beginjaren is, voort. Wij zijn trots op deze goede en langdurige relatie met de brouwerij. Als vrij toegankelijk festival is het van essentieel belang sterke en trouwe partners, als ABInBev, aan onze zijde te hebben.”
Laurens Klep, Horeca Accountmanager bij ABInBev, vult aan: “We zijn als Bredaas bedrijf trots om een mooi initiatief als het Breda Jazz Festival te ondersteunen.”
Het Breda Jazz Festival is nog steeds een vrij toegankelijk festival dankzij de hoofdsponsors, sponsors, mediapartners én de publieksbijdrage. “Er is altijd ruimte voor nieuwe sponsors. We komen graag in contact met geïnteresseerde bedrijven. Onze relatiebeheerder Judith van der Sluis bespreekt dan de mogelijkheden die bij de nieuwe sponsor en ons festival passen.”, vertelt Bart Wouters. Naast de ‘op maat’-afspraken zijn alle sponsors vermeld op de website van het Breda Jazz Festival. Ook worden kanalen als Facebook en LinkedIn ingezet ter promotie.
Het Breda Jazz Festival vindt dit jaar voor de 50ste keer plaats. Van 21 tot en met 24 mei is jazzmuziek te beluisteren bij circa 17 buitenpodia. Het festival start traditiegetrouw op Hemelvaartsdag om 13.00 uur op de Grote Markt in Breda.