Cupra wordt partner van Plaza Padel

CUPRA is de komende twee jaar ‘official partner’ van Plaza Padel. Met deze nieuwe samenwerking onderstreept CUPRA opnieuw zijn voorliefde voor de padelsport en vertaalt het merk de internationale padelstrategie op geheel eigen wijze door in Nederland. Naast het internationale sponsorship van de World Padel Tour is CUPRA in ons land ook ‘Founding Partner’ van KNLTB Padel en ondersteunt het Sten Richters - de nummer 1 op de nationale padel-courts - in zijn weg naar de internationale top.

Naast de ondersteuning op het vlak van mobiliteit laten Plaza Padel en CUPRA bedrijven gezamenlijk kennismaken met de verbindende kracht van de sport. Juist die verbindende factor en de laagdrempeligheid van padel zorgen ervoor dat de sport onder het motto ‘Play to Meet’ voor veel ondernemingen een interessante zakelijke netwerk-tool kan zijn om relaties op te bouwen met bestaande en potentiële nieuwe klanten.

“Via deze overeenkomst met CUPRA sluiten we een partnership met een internationaal A-merk dat zijn sporen binnen de padelsport al ruimschoots heeft verdiend”, verklaart John van Lottum, mede initiatiefnemer achter Plaza Padel. “Samen willen we de beleving binnen Plaza Padel, en met name bij business events, naar een nóg hoger niveau tillen. We zijn enorm trots op deze nieuwe samenwerking.”

“We zijn blij om onze padel-activiteiten in Nederland verder uit te breiden met dit partnership met Plaza Padel”, vult Maarten Janssen, Managing Director van CUPRA, aan. “Deze samenwerking gaan we specifiek benutten om de markt te laten zien dat plezier en business elkaar op perfecte wijze ontmoeten in de padelsport. Dit partnership biedt ons bovendien een mooi platform om onze lease-proposities beter onder de aandacht te brengen.”

Plaza Padel heeft de ambitie om het grootste zakelijke padelnetwerk van Nederland te creëren, bestaande uit landelijke en lokale spelers. Plaza Padel biedt partners de mogelijkheid om op een sportieve en informele manier nieuwe mensen te leren kennen en hun netwerk te verbreden. Iedere Plaza Padel-vestiging heeft een eigen businessclub die een centrale rol speelt in het lokale ondernemersnetwerk, maar er worden ook landelijke events georganiseerd. Padel for Business zorgt niet alleen voor een breder netwerk, maar kan ook helpen bij het realiseren van zakelijke doelstellingen met Plaza Padel als platform.

CUPRA en padel

CUPRA en de padelsport worden internationaal al jarenlang in één adem genoemd. Onder het credo ‘Play another way’ werkt het jonge en ambitieuze merk nauw samen met de World Padel Tour (WPT). CUPRA is ‘Official International and Premium Sponsor’ van alle nationale en internationale WPT-competities. Daarbij is CUPRA hoofdsponsor van de International Padel Federatie (FIP) en het merk werkt samen met diverse padel-wereldtoppers die - net als Sten Richters - deel uitmaken van de CUPRA Tribe. In Nederland is CUPRA ‘Founding Partner’ van KNLTB Padel. Daarmee ondersteunt het merk de KNLTB bij de verdere groei en professionalisering van de padelsport in ons land.

Op de foto: V.l.n.r.: Jeroen den Haan (Manager CUPRA B2B & Retail Sales), John van Lottum (Initiatiefnemer Plaza Padel) en Maarten Janssen (Managing Director CUPRA)