Als laatste toevoeging aan ons Connect Online congres zal ook Arno de Jong (Chief Marketing Officer van Nederlandse Loterij) een presentatie verzorgen.
De campagnes van Nederlandse Loterij waren afgelopen jaar vaak spraakmakend en veelal prijswinnend. Corona zorgde natuurlijk ook voor de marketing bij Nederlandse Loterij voor bijzondere problemen en oplossingen, waarbij sommige spelmerken juist extra aandacht kregen en andere bewust minder. Ook intensiveerde Nederlandse Loterij zijn bijdragen aan sport en gezondheid. Over de marketingafwegingen en - beslissingen die Nederlandse Loterij maakt in deze tijden van corona vertelt Arno de Jong, dit jaar uitgeroepen tot Marketeer of the Year.
Op de sprekerslijst uit de culturele, entertainment en sporthoek staan verder oa Tjitske Benedictus, (hoofd Sponsoring, Events en Activatie bij ING Nederland), Annette Reijersen van Buuren (Communicatie Directeur CPNB), Richard Plugge (Algemeen Directeur Team Jumbo-Visma), Marjan Olfers (Hoogleraar VU), Martijn Delahaye (Marketing & Communicatie Directeur AFAS) en Bob van Oosterhout (Oprichter Triple Double). Inschrijven voor het congres kan (voordelig) voor alle drie de dagen of per dag. Schrijf hier in