M&C Saatchi Sport & Entertainment Amsterdam viert het vierjarig bestaan en kondigt de komst van drie belangrijke senior aanwinsten aan. De nieuwe teamleden versterken het bureau na een succesvol vierde jaar, waarin klanten als UEFA, Ballantines, Catawiki en de Bill & Melinda Gates Foundation zijn toegevoegd aan het portfolio, met onder meer Heineken, Red Bull en SkyShowtime.
“Onze expertise in het verbinden van mensen met hun passies wordt gedreven door getalenteerde mensen die deze sectoren van binnenuit kennen. Dit zorgt ervoor dat we het meest inzichtelijke, creatief nieuwsgierige en goed verbonden team hebben. Noëlla, Cathelijne en Alex zijn zorgvuldig door ons geselecteerd vanwege hun perfecte combinatie van vaardigheden en persoonlijkheden, die ons bureau helpen groeien en ons aanbod versterken”, aldus Toan Ravenscroft, Managing Director.
Cathelijne Noortman, komt met een rijke achtergrond in muziek, brand- en entertainment-PR en beschikt over een extensief en invloedrijk netwerk, met een bewezen vermogen om toonaangevende merken te integreren in de entertainment- en cultuursector. Afkomstig van The Media Nanny, staat Cathelijne bekend om haar strategische inzichten die leiden tot high-impact PR-campagnes waarmee zij de PR- en influencer communicatie in Nederland, de Benelux en wereldwijd voor het bureau zal leiden.
Alex Aylmer, heeft diepgaande kennis van de sponsor- en sportmarketingindustrie en brengt uitgebreide ervaring vergaard over verschillende continenten met zich mee, inclusief eerdere toonaangevende rollen binnen McLaren Automotive en OMD Create. Alex zal zich met zijn expertise richten op het versterken van de sponsor consultancy, rights management en activation capabilities binnen M&C Saatchi Sport & Entertainment.
Noëlla Neffati, een creatieve kracht, brengt een veelzijdige carrière met zich mee en heeft deze gekenmerkt met belangrijke rollen bij Marcel Agency en het mede oprichten van het avant-garde platform Human Humans. Met meer dan 160 reclameprijzen op haar naam, zal Noëlla's enorme ervaring bijdragen aan het stimuleren van creatieve excellentie binnen het bureau. Haar focus zal liggen op het leiden van geïntegreerde activaties en producties, met een speciale nadruk op lifestyle en cultuur.
Nogmaals Toan Ravenscroft: “Onze klanten staan dagelijks voor uitdagingen in de snel veranderende werelden van marketing, sport en entertainment. Door onze grondige kennis van passies te combineren met specialistische expertise in gebieden als creatieve contentproductie, sociale campagnes, PR en influencer communicatie, sponsoradvies en het creëren van live-ervaringen, zijn we in staat om steeds creatievere en toonaangevende oplossingen te bieden.”
M&C Saatchi Sport & Entertainment heeft haar deuren in Amsterdam geopend in 2019, als reactie op de groeiende vraag van klanten in Amsterdam, Nederland en de Benelux. Het bureau is opgezet als een wereldwijd knooppunt om zowel lokaal gevestigde als internationale klanten optimaal te bedienen.
Op de foto (vlnr): Alex Aylmer, Noëlla Neffati, Managing Director Toan Ravenscroft en Cathelijne Noortman