Triple Double krijgt versterking

Sportmarketingbureau Triple Double heeft zich onlangs versterkt met Ton van der Leeden en Wijnand van der Waal. Per 1 augustus zijn ook Lenny Renne en Jim Cox in dienst gekomen van Triple Double.

Ton van der Leeden komt over van BrandLoyalty en is de afgelopen jaren als Global Sports Licensing Manager verantwoordelijk geweest voor diverse internationale projecten en sport spaarprogramma’s. Zo heeft hij bijvoorbeeld de BrandLoyalty schaatsploeg vormgegeven en was hij grondlegger van talloze supermarkt-campagnes tijdens het WK 2018.
Na 7 jaar BrandLoyalty gaat Ton zich als marketeer binnen Triple Double richten op de nationale en internationale markt.

Michel van Grunsven: "Met Ton halen we een getalenteerde sport marketeer in huis wiens ambities goed aansluiten bij die van ons bureau. Ton heeft jaren ervaring in sport, marketing en het ontwikkelen van impactvolle spaarprogramma’s. Hiermee gaat hij van grote waarde zijn voor de verdere groei van ons bureau en de merken waarvoor we werken.”

eSports
Wijnand van der Waal gaat zich focussen op de ontwikkeling van de snelgroeiende esportsmarkt. Hij ontwikkelt samen met diverse partners campagnes om deze upcoming markt beter te bedienen en wordt verantwoordelijk voor het platform EsportsXperts.

Pieter Kuijpers, management van Triple Double: "Wij zijn erg blij met de komst van Wijnand. Triple Double is al een tijd actief binnen esports en we merken dat er extra focus nodig is om alle kansen te blijven benutten. De komst van Wijnand moet daar aan gaan bijdragen."

Wijnand stond in het verleden aan de wieg van het sportmarketingplatform SPORTNEXT. Als onderdeel van het team Marketing en Communicatie medewerker bij Golazo was hij afgelopen vijf jaar betrokken bij grote running evenementen zoals de NN Marathon Rotterdam, Marathon Eindhoven en Menzis 4 Mijl van Groningen.