Bijna 9 jaar na de oprichting is ‘boutique’ sport- & entertainmentmarketingbureau MCMC uit Tienen onlangs overgenomen door WAVE, gespecialiseerd in de communicatie, marketing, events, digitalisering en activering van sport, muziek, entertainment en events.
WAVE is bekend van gesmaakte projecten rond fanbeleving, campagnes en sponsoractivaties voor ondermeer Bridgestone Europe, Firestone, Mercedes Belux, Dreamland, Crelan, DVV, Lotto Soudal en andere.
MCMC-oprichter Wim Mathues, die daarnaast ook aan de slag is bij Coca-Cola European Partners, kiest er bewust voor om MCMC onder te brengen in het WAVE-verhaal, en wordt zo dus Advisory Board Member van onder meer Managing Director & founder Kurt Tuypens.
Wim Mathues: “Het is een enorme eer om door een toonaangevende sport- & muziekmarketingspeler als WAVE te worden benaderd, voor een project dat als hobby begon in mijn studentenjaren. MCMC zat na enkele sterke groei-jaren in deze vorm aan het plafond, maar dankzij de integratie in WAVE zullen we nog meer know-how kunnen aanbieden en is wat ons betreft de sky the limit.”
Kurt Tuypens: “We kennen Wim al heel lang als expert binnen de sportmarketing en – communicatie wereld, hebben in het verleden al succesvol samengewerkt en hadden dus snel ‘een click’. Wim zal ons in eerste instantie vanuit de Advisory Board kunnen ondersteunen met strategische input en op die manier bijdragen tot de verdere uitbouw van WAVE Agency.”