SEG en The Media Nanny gaan samen

De Sports Entertainment Group (SEG) en The Media Nanny bundelen hun krachten en gaan als één bedrijf verder. Door deze fusie zal binnen SEG, naast de bestaande takken Football, Cycling en Esports, een nieuwe divisie ontstaan: SEG Artists.

SEG Artists zal binnen SEG worden geleid door José Woldring, oprichter van The Media Nanny. The Media Nanny zal als internationaal PR-managementbureau blijven opereren en naast haar huidige klantenbestand, voornamelijk internationale artiesten en sporters gaan bedienen. The Media Nanny verzorgt onder andere de PR van artiesten als Martin Garrix en David Guetta.

SEG gaat zich binnen deze samenwerking richten op het management van artiesten en zal daarnaast bookings, PR, marketing en brand partnerships verzorgen. Volgens José Woldring, ceo van The Media Nanny, en Kees Vos, oprichter en ceo van SEG biedt de fusie op dit moment, waar veel bedrijven uit onzekerheid samenwerkingen en fusies ‘on hold’ zetten, nieuwe kansen aan alle partijen in de sport-, media-, en entertainmentindustrie.

Kees Vos, CEO en oprichter van SEG, zegt: “Er zijn veel redenen waarom ik verheugd ben over de samenwerking tussen SEG en The Media Nanny, maar het is vooral het ondernemerschapstalent van José en haar team. Het entertainmentbedrijf dat José de afgelopen tien jaar heeft gebouwd past perfect in de groeistrategie van SEG. De PR- en marketingexpertise van The Media Nanny voegt waarde toe aan het brede dienstenpallet van SEG. Ik kijk ernaar uit om gezamenlijk kansen te blijven creëren voor onze klanten: voetballers, trainers, wielrenners, e-sporters, dj's en artiesten.”

José Woldring voegt daar aan toe: "Ongeveer een jaar geleden ontstond het idee voor de verdere groei van The Media Nanny. Al vanaf de eerste gesprekken met Kees wist ik: dit gaat werken. We delen dezelfde visie en passie op veel vlakken en er was meteen een goede energie tussen ons, iets wat ik belangrijk vind in een samenwerking als deze. Ik heb ontzettend veel zin in de volgende stap in mijn carrière en de nieuwe uitdagingen die het met zich meebrengt.”

Toevalligerwijs vieren zowel SEG als The Media Nanny in 2020 een jubileum. SEG bestaat 20 jaar en The Media Nanny 10 jaar. Alle geplande festiviteiten zijn vanwege het coronavirus echter voorlopig opgeschort.