One:Nil - creatief bureau in de sport - versterkt zich met twee verse krachten. Tim Termaat (links) komt over van Wannahaves en Tom van Rooijen (rechts) maakt de overstap vanuit GoSpooky.
Tim Termaat gaat als Client Lead aan de slag en wordt verantwoordelijk voor het toenemende aantal merken in het portfolio van One:Nil. Hij maakt de overstap vanuit brand agency Wannahaves. Daar was Tim als Partnership Manager verantwoordelijk voor de partnerships op het Social Media kanaal van 433 en werkte onder andere samen met Qatar Airways, PLUS500, Fortnite en GASSAN. Daarvoor was hij in een vergelijkbare rol actief bij voetbalclub AZ waar hij en alle sponsoren van de club onder zijn hoede had en werkte aan de nieuwe partnerstrategie van AZ.
De combinatie van ervaring binnen bureau- én voetbalwereld maakt het een ideale fit met One:Nil, zegt Termaat. “De keuze was niet moeilijk. Bij One:Nil kan ik mijn passie voor sport combineren met strategie en creatie voor sportorganisaties en merken op de lange termijn. Ik ben trots om mee te bouwen aan de groei van hét creatieve bureau in de sport, nationaal en internationaal”.
Tom van Rooijen is reeds gestart als Creative en heeft met One:Nil gekozen voor een terugkeer in de sport. Tom maakt de overstap van GoSpooky, waar hij als Content Creative actief was voor merken als G-Star RAW, Gorillas en Red Bull. Over zijn periode bij de Amsterdamse social media agency zegt Tom: “Het was een fantastische en leerzame periode waarin ik me op het hoogste niveau als creatief heb kunnen ontwikkelen. Na verloop van tijd realiseerde ik me echter dat de sport weer begon te kriebelen en dat daar m’n energie en passie ligt. One:Nil is voor mij daarom de perfecte plek”.