Het in Amsterdam gevestigde creatieve bureau NOISE voegt growth marketing toe aan haar dienstenpakket. Hiermee wil NOISE zich nog sterker positioneren als full-service agency waarbij merk en conversie naadloos op elkaar aansluiten.
NOISE is 14 jaar geleden opgericht en maakt deel uit van de Make Some NOISE Groep die inmiddels 75 marketing professionals telt.
Lieke Laan, marketing strateeg bij NOISE, leidt het 10-koppige team. "De afdeling is ontstaan vanuit de behoefte in de markt om merk en reclamediensten te combineren met performance marketing. Je ziet nu vaak dat die twee in silo’s opereren. Daarmee riskeer je dat kortetermijndoelstellingen niet bijdragen aan het op lange termijn bouwen van een merk. Met een zelf-ontwikkelde en inmiddels veelvuldig geteste methode zorgen we voor snelle groei door in performance marketing te allen tijde ook aan het merk te blijven bouwen.".
Het nieuwe team bestaat uit strategen, conversie-specialisten, social media specialisten, e-mailmarketeers en Google specialisten. De afdeling is recentelijk uitgebreid met Sales- & Accountmanager Laura Beekwilder en Senior Growth Marketeer Dirk Minnebo.
Merken die al succesvol gebruikmaken van de diensten van het nieuwe team zijn onder andere Donald Duck, Margriet, Rookvrije Generatie, Koninklijke Nederlandse Zwembond en De Nederlandsche Bank.
NOISE levert offline & online oplossingen voor complexe marketingvraagstukken. Van branding, strategie en merkactivatie tot conversieoptimalisatie, social media- en e-mailmarketing. NOISE is een onafhankelijk bureau en onderdeel van de Make Some NOISE Group.