Megawatt Group, de onafhankelijke bureaugroep uit Eindhoven, kondigt met trots een strategische transformatie aan. Onder leiding van CEO Stephan Kwast zet het bureau een nieuwe koers in, gericht op verdere groei en internationale expansie: "met een unieke combinatie van services in de Benelux, die niet bij andere bureaus te vinden zijn, positioneren wij Megawatt als hét creatieve powerhouse voor impactvolle 360º activatiecampagnes."
Eind vorig jaar lanceerde Megawatt een ambitieus scale-up programma om haar groei te versnellen en toekomstbestendig te maken. Dit heeft geleid tot belangrijke strategische keuzes en een heroverweging van de bedrijfsstructuur. Stephan licht toe: "We stonden voor de keuze om door te gaan met afzonderlijke specialistische bureaus of om de krachten te bundelen. We kozen voor het laatste en hebben stap voor stap één ijzersterk Megawatt neergezet."
“Megawatt onderscheidt zich in de markt door een unieke combinatie van services, ontstaan uit de vier verschillende bureaus: brand, creative, social, content, experience, en media. Met een team van inmiddels 65 specialisten biedt Megawatt een volledig geïntegreerde aanpak voor 360º activatiecampagnes,” aldus Managing Director Charley Peereboom.
Met deze herpositionering, samen met de onlangs behaalde B Corp certificering, is Megawatt klaar om de uitdagingen van de toekomst aan te gaan en als 360º activatiebureau maximale energie te creëren en te leveren aan merken. Zo werkt het bureau onder andere voor Coca-Cola Company, Nederlandse Loterij, Koninklijke Peijnenburg, Samsung, Netflix, Brabantia, Cloetta, Easy Toys, Koninklijke Grolsch, Mexicano® en Jack Daniels.