Merkactivatiebureau Kumpany verwelkomt twee nieuwe directieleden. Wouter van Rijn is gestart als Strategy Director en Noortje Jans als Operations Director. Hiermee versterkt het bureau de strategische en digitale expertise, en zet hiermee de ingezette groei stevig door.
Wouter van Rijn is geen onbekende van Kumpany. Hij was tussen 2018 en 2020 Creatief Strateeg bij het merkactivatiebureau. Een rol die hij ook jarenlang bij TMG, nu Mediahuis, en DEUX Agency heeft vervuld. Noortje Jans werkte hiervoor als Accountmanager bij code d’azur, waar zij naast het managen van accounts ook operationele verantwoordelijkheid droeg. Wouter en Noortje zijn, samen met Creative Director Auke van Rossum, verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van Kumpany en zusterlabel BetterMatter, onder leiding van MD Jasper Admiraal.
Jasper Admiraal, Managing Director / Partner Kumpany en BetterMatter: “Het creatief onderscheidend vermogen van ons merkactivatiebureau ligt steeds meer op de effectiviteit van onze activerende campagnes, online en offline. We groeien momenteel hard door met nieuwe klanten als Storytel, ABN AMRO, Rode Kruis en HBO, en hebben recent een aantal grote pitches gewonnen. We zijn dan ook ontzettend blij met de komst van twee zwaargewichten als Wouter en Noortje, die veel strategische en digital know how binnenbrengen.”
Kumpany is al 22 jaar hét live en online merkactivatiebureau dat merken met mensen verbindt via online en live activaties, en hen in beweging krijgt door interactie. Sinds 2018 heeft het bureau zusterlabel BetterMatter toegevoegd, dat videocontent ontwikkelt en produceert. Kumpany en BetterMatter werken voor klanten als Nespresso, Ziggo, NS, Fairtrade, Vodafone, ANWB, Mobiel.nl en Storytel. Jan Paul de Wildt en Jasper Admiraal zijn partners in de bureaus. Meer informatie: www.kumpany.nl