Het Koninklijk Nederlands Korfbalverbond (KNKV) selecteert IVRM Sport om de reputatie van de korfbalsport en de bond te verbeteren.
Samen gaan zij een scherpe en onderscheidende positionering formuleren, een merkessentie ontwikkelen vanuit een maatschappelijke insteek en een reputatiestrategie opstellen met een doorkijk naar de in te zetten middelen.
Henry van Meerten, algemeen directeur van het KNKV: “Wij vinden het belangrijk om onze drie hoofdambities te realiseren. Dit zijn sportplezier, persoonlijke groei en maatschappelijke impact. Wij hopen door de samenwerking met IVRM Sport, de reputatiewaarde van onze mooie sport te verhogen en zo onze ambities waar te maken.”
“Wij vinden het een eer dat het KNKV ons het vertrouwen geeft, om hen te helpen met hun positionering, merkessentie en reputatiestrategie. We zijn ervan overtuigd dat de korfbalbond de waarden die deze Nederlandse sport in zich draagt, kan gebruiken om de reputatie van zowel de sport korfbal als het KNKV te verbeteren”, aldus Frank van den Wall Bake, associate partner bij IVRM Sport.
Op de foto van linksboven naar rechtsonder: Frank van den Wall Bake, Maaike Suttorp, Abdelilah Ouaali en Remon Vonk