Per 1 januari zijn de impactondernemers van Teamplayers en More2Win samengegaan onder één vlag. Dat doen ze onder de naam More2Win, want het zijn precies die drie woorden die de gezamenlijke missie perfect definiëren. Er is nog veel meer te winnen wanneer het gaat om het vergroten én vermarkten van de maatschappelijke waarde van sport. En vooral op een frisse, positieve manier, waardoor iedereen zin krijgt om mee te veranderen.
Waar Teamplayers zich specialiseerde in het vermarkten van maatschappelijke waarde, heeft More2Win een schat aan ervaring op het gebied van het ontwerpen van impactprogramma’s en het meten ervan. In de nieuwe bedrijfsopzet vullen de expertises van beide teams elkaar feilloos aan en versterken zij de beoogde resultaten. Het geeft de grondleggers van maatschappelijke impact in de sport een stevig klantportfolio en nog meer slagkracht om het verschil te maken. In 2024 werkten de teams al veel samen in verschillende samenstellingen op uiteenlopende opdrachten.
Tim van Dooren, oprichter van More2Win, zal het bedrijf verlaten als directeur om zich, na zijn sabbatical, te richten op een nieuw avontuur als impactondernemer. Hij blijft aan boord als aandeelhouder, net als Siem de Jong, Luuk de Jong, Daley Blind en Jan Vertonghen. Samen kijken zij uit naar de vernieuwde A tot Z-propositie die ze de markt kunnen voorschotelen.
Dat het maken van maatschappelijke impact via sport geen niche meer is en samengaat met een gezonde bedrijfsvoering bewijst het hernieuwde More2Win, met 20 medewerkers. Lex la Gro, Pieter Kuijpers en Michiel van Rijn van Alkemade hebben samen de dagelijkse leiding in handen van de nieuwe organisatie.
More2Win is actief voor klanten als Team Visma | Lease-a-Bike, Missie H2, Roda JC, Ministerie van VWS, Azerion Vrouwen Eredivisie, NOC*NSF, KNVB, PSV Foundation, Pro League België, JustEat Takeaway, BrabantSport, WK Handbal en N.E.C. Kijk voor meer informatie op more2win.com.