Na een succesvolle eerste vierjarige termijn van de samenwerking heeft House of Sports haar contract met de ISU, voor de marketing- en advertisingrechten van het internationale langebaanschaatsen, met vier jaar verlengd.
Daarmee blijft House of Sports in ieder geval tot en met het schaatsseizoen 2025-2026 de marketing en sales partner van de ISU. De overeenkomst betreft de wereldwijde marketing, advertising en hospitality rechten voor de ISU EK’s, WK’s en de ISU World Cup serie. De ISU behoudt de titelsponsor rechten van deze wedstrijden.
Patrick Wouters van den Oudenweijer , House of Sports CEO: ”Deze verlenging kenmerkt een belangrijke mijlpaal in de rol van House of Sports als trouwe partner van het schaatsen en de ISU. Met de afgelopen periode als succesvolle basis, werken we met plezier samen met de ISU, de schaatsbonden en ijsbanen, aan de volgende vier jaar. De afgelopen jaren hebben laten zien waartoe sterke partnerships kunnen leiden. Waarin House of Sports er met de ISU, de KNSB, Thialf, de internationale schaatstop en diverse partners in is geslaagd om een succesvolle ‘schaatsbubbel’ te organiseren in Heerenveen, in de piek van de wereldwijde pandemie.”
Jan Dijkema, ISU President: “De ISU is verheugd de succesvolle samenwerking met House of Sports te verlengen voor een nieuwe Olympische cyclus. We delen samen de passie voor de schaatssport en de professionele inzet om diverse markten te voorzien van interessante business kansen. Deze verlenging onderschrijft de ambitie van de ISU om het langebaanschaatsen verder te ontwikkelen en promoten, in samenwerking met de aangesloten bonden, organisatoren en partners.”
Op de foto: Geoffrey Wouters van den Oudenweijer (House of Sports), Jan Dijkema (ISU) en Patrick Wouters van den Oudenweijer (House of Sports). Foto: ©ISU Martin de Jong