Na dienstverbanden bij PSV Eindhoven, Triple Double sportmarketing en 5 jaar als zelfstandig creatief ondernemer gewerkt te hebben zet Dirk Kremers nu de stap om als bureau door te groeien. Samen met Touché Sportmarketing richt hij Box to Box op. Box to Box werkt als allround content bureau voor sportorganisaties én merken actief in de sport. Op het portfolio prijken o.a. KNSB, Vivianne Miedema, NTFU/Fietssport, RacingNews365, Libéma Open en Matrix Fitness.
De oprichter over het nieuw gestarte bureau: “Box to Box helpt rechtenhouders en merken aan creatieve content. Van concept tot executie, van design tot video. Wij geloven dat elk sportverhaal de moeite waard is om te vertellen. Als allround partner kun je ons overal op het sport- en contentveld inzetten.”
Over de gekozen naam vervolgt Dirk Kremers: “Box to Box is voor sportkenners de term voor de allround alleskunner die teamgenoten laat scoren. Dat is de rol die mij de afgelopen 10 jaar in het creatieve vak op het lijf geschreven is.”
Oprichter en co-eigenaar van Touché Sportmarketing Anton Woldhek over de participatie: “In februari bestaat Touché Sportmarketing 10 jaar. Met het jaar zien we de vraag naar content in de breedste zin toenemen. Met ons bureau zijn we marketing- en communicatiepartner van onze klanten, zowel rechtenhouders als merken. En daar ‘matchen’ we ontzettend goed met Dirk, logischerwijs trekken we ook al jaar en dag samen op. Om nu zo de krachten te bundelen is een meer dan logische keuze. Met Box to Box hebben we een sterk content-verlengstuk voor onze Touché campagnes en strategieën.”
Box to Box trekt in bij het Home of Fans van Touché Sportmarketing aan de markt in Boxtel. In het pand uit 1646 werken de teams intensief samen. Daarnaast zal Box to Box ook blijven werken vanuit SX Eindhoven.
Op de foto (vlnr): Anton Woldhek, Dirk Kremers en Niko Moreno Ruiz