Box to Box, het allround contentbureau in de sport, heeft recentelijk drie aanwinsten aangetrokken.
Zo versterkt Maud Maas het team als allround designer met voorliefde voor illustratie. Rens van Stiphout richt zich op branding trajecten en Anoek Blankespoor focust op multi-mediale campagnes, zowel aan merk- als rechtenhouderszijde.
Dirk Kremers, oprichter van Box to Box en voormalig medewerker van PSV en Triple Double sportmarketing, deelt zijn enthousiasme over de uitbreiding. “Na zes jaar als zelfstandige in de sportwereld te hebben gewerkt, is de sprong naar een bureau mij ontzettend goed bevallen. Dat we in rap tempo de stap van individu naar team maken voelt als een prachtig compliment,” zegt Kremers.
“Met de aanwinsten mag het duidelijk zijn waar Box to Box zich op richt de komende periode. Het verbreden van het soort werk met de aangetrokken talenten, het sneller in staat zijn om de allround content vragen te beantwoorden en bovenal het nóg gezelliger hebben op kantoor waar we inmiddels inclusief interns in een team van 6 mensen werken”, sluit Dirk Kremers zijn verhaal af.
Box to Box is vorig jaar november opgericht en werkt onder andere samen met organisaties zoals de European Para Championships, EK Baanwielrennen, de KNSB en Matrix Fitness.