Ingrid Oudejans (PON Automotive) en Niels Markensteijn (TIG Sports) zijn toegetreden tot het bestuur van de Stichting SponsorRing.
Zij nemen de plaats in van Colette Cloosterman (Jumbo) en Harry Dekker (Unilever) die na jaren van trouwe dienst zijn afgetreden volgens aftreedschema.
Ingrid Oudejans is sinds vier jaar teammanager corporate sponsoring bij PON Automotive. Daarvoor werkte zij onder ander bij T-Mobile en was zij directeur van haar eigen sponsoradviesbureau Rights to Create. Ingrid wordt binnen het bestuur onder andere verantwoordelijk voor de categorie Cultuur & Entertainment.
Niels Markensteijn richtte in 2004 zijn eigen sponsoradviesbureau StickyToffee op, nadat hij vijf jaar werkzaam was voor Trefpunt. In januari 2011 fuseerde StickyToffee en This is Golf in het sportmarketingbureau TIG Sports waar Niels managing partner is. Niels is vanuit het bestuur onder andere verantwoordelijk voor de organisatie van de uitreiking van de SponsorRing en is secretaris van de Stichting SponsorRing.
Naast Ingrid en Niels bestaat het bestuur van de Stichting SponsorRing uit voorzitter Henri van der Aat (Ajax), Heleen Crielaard (Rabobank), Erik Kurvers (Eiffel), Peter Rovers (PRO Sport) en Rik Ruts (3MO).
De missie van de Stichting SponsorRingen is om door middel van het jaarlijks uitreiken van prijzen voor beste sponsorcases het vakgebied sponsoring in de breedte te promoten en professionaliteit in de branche te stimuleren. Dit jaar vindt de uitreiking plaats op 17 november. Inzenden van cases kan vanaf 10 juni.