Bij de uitreiking van de SponsorRingen op maandag 1 maart zijn Droomparken en Feyenoord, NN Group en de Kika Berentribune bij sc Heerenveen het meest in de prijzen gevallen.
De KiKa BerenTribune bij sc Heerenveen won een gouden ring in de categorie Maatschappij en twee gouden ringen in de specialisme Creativiteit en PR/Inhaker. Droomparken en Feyenoord wonnen de Gouden SponsorRing in de categorie Sport en een gouden ring in het specialisme Businesscase.
NN Group won een Gouden Ring in het specialisme Innovatie met de NN Running Day en eveneens goud in het specialisme Sponsorplatform met de Dutch Dance Quiz. Philips en Rijksmuseum wonnen (opnieuw ) een Gouden SponsorRing in de categorie Cultuur & Entertainment met De Nachtwacht on Tour. In deze categorie waren er geen Zilveren en Bronzen Ring, maar wel twee eervolle vermeldingen voor ING Koningsdagconcert en Dutch Dance Quiz en Nationale-Nederlanden.
In de categorie Media is geen SponsorRing uitgereikt.
Arno de Jong werd uitgeroepen tot Sponsor Personality van het Jaar. Vrienden van Amstel LIVE kreeg de SponsorRing voor Langlopend Sponsorship.
Categorieën
Cultuur & Entertainment
Goud:
Philips x Rijksmuseum: Nachtwacht on Tour
Eervolle vermelding
Dutch Dance Quiz x Nationale-Nederlanden
ING Koningsdagconcert
Sport
Goud
Droomparken & Feyenoord
Zilver
PSV & Brainport Eindhoven
Brons
Alternatieve Vierdaagse en Univé
NN Running Day
Maatschappij
Goud
KiKa Berentribune bij SC Heerenveen
Zilver
McDonald's en McNificents
Brons
Rabo Club Support
Specialismen
PR
Goud: KiKa Berentribune
Businesscase
Goud: Droomparken & Feyenoord
Innovatie
Goud: NN Running Day
Creativiteit
Goud: KiKa Berentribune
Sponsorplatform
Goud: Dutch Dance Quiz en Nationale-Nederlanden
Eervolle vermelding: ABN AMRO 'De Inhaalslag’
Smart Budget
Goud: Online Gastles
Lang lopend Sponsorship
Goud: Vrienden van Amstel LIVE
Sponsor Personality van het Jaar
Arno de Jong (Nederlandse Loterij)