Artikelen

Certina official timing partner KNLTB Padel

Op de banen van Plaza Padel in Waalwijk is vandaag de samenwerking beklonken tussen Certina en de KNLTB. Certina wordt official timing partner van KNLTB Padel voor de komende 3 jaar. Samen zetten zij zich in om nog meer mensen enthousiast te maken voor de padelsport in Nederland.

Team Jumbo-Visma grote winnaar SponsorRingen 2021

Team Jumbo-Visma is de grote winnaar geworden van de SponsorRingen 2021. Het gecombineerde schaats- en wielerteam ging maandagavond met drie Ringen naar huis, waaronder de Gouden SponsorRing Sport en Ringen voor twee specialismen: Businesscase en Creativiteit.

Zeeman co-hoofdsponsor NK Knikkeren

Om kinderen te stimuleren om weer lekker naar buiten te gaan, organiseert Zeeman op woensdag 13 april de landelijke voorrondes van het Nederlands Kampioenschap Knikkeren.

Urban Sports Week Amsterdam keert terug in augustus

De Urban Sports Week Amsterdam (USWA) keert dit jaar terug in het straatbeeld van Amsterdam en zet de hoofdstad van 26 tot en met 28 augustus in de spotlights als Urban Sports Capital. Urban sporten als BMX, inlineskaten, skateboarden, freerunning, breaking en 3x3 basketball vormen het hoofdmenu van het sfeervolle meerdaags spektakel in de stad.

VodafoneZiggo en Floriade lanceren uniek publiek-privaat initiatief

Op 7 april ondertekenden gemeente Almere, VodafoneZiggo en Floriade een samenwerkingsovereenkomst voor de “Green Innovation Hub” bij Floriade Expo 2022. Ondernemers, kennisinstellingen, beleidsmakers en studenten worden uitgenodigd om vanuit deze bijzondere innovatiebroedplaats samen te werken aan oplossingen voor de stad van de toekomst.

TEAMKPN Sportfonds helpt sportploegen naar topprestaties

TEAMKPN Sportfonds steunt in 2022 de sporten beachtennis, rolstoelrugby, basketbal en kanosprint en helpt sportploegen optimaal te presteren en de wereldtop te bereiken.

Sponsorovereenkomst Knaken en Botic van de Zandschulp

Knaken is vanaf april de nieuwe sponsor van Botic van de Zandschulp. Beide partijen tekenen een samenwerkingsovereenkomst voor één jaar.

IOC en Deloitte sluiten tienjarig TOP-partnership

Deloitte stapt in het The Olympic Partner (TOP) programma van het IOC met een tienjarige samenwerking.

NN Group verlengt sponsoring NN Running Team tot en met 2025

NN Group verlengt bij het vijfjarig bestaan van het NN Running Team de sponsoring tot en met 2025. Het bestaande contract liep aan het einde van dit jaar af en is nu met drie jaar verlengd.

BetCity voor drie seizoenen nieuwe hoofdsponsor van FC Volendam

BetCity.nl is met ingang van het seizoen 2022-2023 de nieuwe hoofdsponsor van FC Volendam. De Nederlandse aanbieder van onder andere sportweddenschappen prijkt minimaal de komende drie seizoenen op de borst van de tenues van FC Volendam.

CST wederom sponsor van Amstel Gold Race

Ook in 2022 is fietsbandenfabrikant CST (Cheng Shin Tire) official sponsor van de Amstel Gold Race. Sinds 2015 is CST verbonden aan Nederlands grootste wielerevenement, welke op zaterdag 9 en zondag 10 april haar 56e editie kent.

ING gaat niet naar Qatar

ING gaat niet mee naar het wereldkampioenschap voetbal in Qatar. Ook andere KNVB-partners zullen geen of minder gebruik maken van de mogelijkheden die ze hebben als sponsor. Dat meldt De Telegraaf.

DHL Parcel sponsor vier Oranje damesteams

DHL Parcel verbindt zich aan de Nederlandse nationale vrouwenteams voetbal, hockey, handbal en volleybal. Niet eerder stapte een sponsor zo groot in de vrouwensport. Het unieke partnership draagt de naam #Samedream, dat duidt op het gezamenlijk streven naar mooie prestaties voor een breed publiek.

Beyond Meat officiële partner van Apenkooi Events

Beyond Meat en Apenkooi Events kondigen een samenwerking aan om festivalbezoekers deze zomer plantaardige vleesproducten aan te bieden op de komende Apenkooi festivals, startend met DGTL Amsterdam tijdens het Paasweekend. Daarmee, zegt Apenkooi, is men de eerste festivalorganisator in Nederland die voor een volledig plantaardig food court kiest.

Europese sponsormarkt groeit in 2021 met 17,8%

De Europese sponsormarkt heeft zich in 2021 hersteld van de terugval in 2020, toen er sprake was van een krimp met 23%. Dat blijkt uit onderzoek van de European Sponsorship Association in samenwerking met Nielsen.