Artikelen

ABN AMRO’s Kunst en Cultuur sponsoring intensiveert focus op gelijke kansen vrouwen

ABN AMRO legt de komende jaren de focus van het sponsorbeleid binnen de kunst- en cultuursector op gelijke kansen voor vrouwen in de kunst.

DHL logistiek partner van het Oranje Fonds bij NLdoet

Met ingang van 2023 is DHL Parcel als logistiek partner verbonden aan het Oranje Fonds bij de organisatie van NLdoet, de grootste vrijwilligersactie van Nederland. DHL gaat voor het Oranje Fonds de duizenden promotiepakketten verzenden naar deelnemende organisaties aan NLdoet.

Profile nieuwe naamsponsor van het Truckstarfestival

Bandenspecialist Profile verbindt zich tenminste de komende drie jaar als hoofdsponsor aan het grootste vrachtwagenfestival van Europa.

OTTO Work Force nieuwe hoofdsponsor Schouwburg Venray

OTTO Work Force en Schouwburg Venray hebben vorige week een drie-jarige sponsorovereenkomst getekend. Daarmee is de grote zaal van het theater omgedoopt tot de OTTOzaal.

Max Verstappen en EA SPORTS starten samenwerking

EA SPORTS is een samenwerking aangegaan met Max Verstappen. De overeenkomst houdt in dat met de tweevoudig wereldkampioen wordt samengewerkt op het gebied van contentcreatie binnen het EA SPORT-portfolio. Daarnaast zal EA SPORTS komend seizoen te zien zijn op de kin van de helm van Verstappen.

FC Groningen en MHC Mobility verlengen samenwerking

MHC Mobility blijft voor het komende seizoen aan FC Groningen verbonden. De specialist in mobiliteit en de Groningse club continueren met de ondertekening van een nieuwe overeenkomst de jarenlange samenwerking.

Honderden aanmeldingen voor eerste editie Daikin Warmste Winterdag

Fonds Gehandicaptensport organiseert samen met Daikin de eerste editie van de Daikin Warmste Winterdag. Dit evenement met maar liefst 400 deelnemers vindt a.s. zondag 5 februari plaats in Thialf, Heerenveen. Schaatshelden en vrijwilligers zetten zich deze dag in om mensen met een beperking en hun familie en vrienden een onvergetelijke dag te bezorgen.

Nike eerste partner AZ Vrouwen

Nike is met ingang van het seizoen 2023-2024 de eerste partner van de AZ Vrouwen. ’s Werelds grootste sportmerk verzorgt voor zowel het eerste elftal als de jeugdopleiding de wedstrijd- en trainingskleding tot medio 2025.

Sanne Wevers gaat samenwerking aan met technisch detacheringsbureau

Het komende jaar zal turnster Sanne Wevers vaker bij TIM Recruitment te vinden zijn. De topsporter en recruitment specialist voor de technische branche gaan een samenwerking aan.

Francine Hijmans naar Naturalis

Per 1 april gaat Francine Hijmans Naturalis Biodiversity Center versterken als hoofd Communicatie & Fondsenwerving. Hijmans wordt ook lid van het managementteam van het museum.

Diede de Groot blijft samenwerken met Nike

Rolstoeltennisster Diede de Groot en Nike hebben hun partnership verlengd. Diede de Groot is beste rolstoeltennisster van de wereld sinds 26 maart 2018 en inmiddels bijna twee jaar ongeslagen.

Frank van den Wall Bake partner bij reputatiebureau IVRM Sport

IVRM Reputatie lanceert IVRM Sport. Met dit initiatief wil het bureau bijdragen aan de ontwikkeling van sport en het verzilveren van de waarde van sport voor de reputatie van sponsors. Frank van den Wall Bake treedt als associate partner toe tot IVRM Sport. Uitgangspunt voor de samenwerking is de gezamenlijke wens om de maatschappelijke betekenis van sport voor sportorganisaties en voor sponsors te verbeteren.

Feyenoord en Castore gaan meerjarig partnership met elkaar aan

Zoals al eerder rondzong heeft Feyenoord een meerjarige overeenkomst gesloten met kledingmerk Castore. Het partnership gaat in vanaf komende zomer, wat betekent dat Castore met ingang van seizoen 2023-2024 de officiële kledingsponsor en merchandisepartner van de Rotterdamse voetbalclub is. Castore volgt adidas op bij de Rotterdamse club.

PSV en Triple Double gaan intensiever samenwerken

PSV en Triple Double werken al langere tijd samen op het gebied van marketing, sponsoring en activatie en hebben de samenwerking verlengd en geïntensiveerd. Het doel van de nieuwe samenwerking is om bij te dragen aan de marketingdoelstellingen van PSV volgens het strategische groeiplan ‘Visie 2030’.

Flynth nieuwe sponsor BEAT Cycling Club

Accountantskantoor Flynth is per januari 2023 een partnership aangegaan met BEAT Cycling Club.