Artikelen

Spinder Bike Carriers langer sponsor Amstel Gold Race

De Amstel Gold Race en Tradekar verlengen hun samenwerking. In 2023 wordt de sponsoring van Tradekar zelfs uitgebreid. Sinds 2015 is Tradekar met hun merk Spinder partner van de Amstel Gold Race.

Shortlists SponsorRingen bekend

De Stichting SponsorRingen heeft de shortlists bekendgemaakt voor de uitreiking van de prijs in juni 2023 in de vier hoofdcategorieën Sport, Cultuur & Entertainment, Maatschappij en Media.

Grolsch helpt Bevrijdingsfestival Utrecht

Het Bevrijdingsfestival Utrecht kan op 5 mei toch doorgaan, dankzij een garantstelling van het K.F. Hein Fonds en Koninklijke Grolsch. De twee partijen vinden het vieren van de vrijheid zo belangrijk dat ze te hulp zijn geschoten. De steun is een gezamenlijke inzet naast de extra bijdrage van de gemeente Utrecht en provincie Utrecht van ieder 50.000 euro eerder dit jaar. Er is niet bekend gemaakt hoe groot de financiële injectie van de twee particuliere partijen is.

De grenzeloze ambities van T-Mobile en NOC*NSF

T-Mobile Nederland is de nieuwe partner van NOC*NSF en Team NL. Met de Unlimited Ambitie van T-Mobile wordt daarmee de komende vier jaar een Unlimited Support gegeven aan NOC*NSF en alle 28 sportbonden binnen TeamNL.

Cupra wordt partner van Plaza Padel

CUPRA is de komende twee jaar ‘official partner’ van Plaza Padel. Met deze nieuwe samenwerking onderstreept CUPRA opnieuw zijn voorliefde voor de padelsport en vertaalt het merk de internationale padelstrategie op geheel eigen wijze door in Nederland. Naast het internationale sponsorship van de World Padel Tour is CUPRA in ons land ook ‘Founding Partner’ van KNLTB Padel en ondersteunt het Sten Richters - de nummer 1 op de nationale padel-courts - in zijn weg naar de internationale top.

Zeeman steunt de strijd tegen Alzheimer met de stofslof

Zeeman wil een bijdrage aan leveren aan de strijd tegen Alzheimer met de verkoop van stofsloffen. De gestreepte schoonmaakslippers van de textielketen staan symbool voor de verwarring waar mensen met de ziekte van Alzheimer elke dag mee te maken krijgen.

N.E.C. sluit partnership met Hornbach

N.E.C. heeft een partnerovereenkomst getekend met Projectbouwmarkt HORNBACH. Daarnaast is de bouw van HORNBACH Nijmegen in volle gang. De samenwerking tussen de Projectbouwmarkt en N.E.C. loopt tot en met de zomer van 2024.

BSR Agency wordt supplier van TeamNL

NOC*NSF en BSR Agency hebben de bestaande samenwerking omgezet naar een tweejarig partnership. Tot en met 2024 is BSR Agency supplier van TeamNL. Ze zijn hiermee hoofdleverancier van fotografie voor TeamNL, dat wordt ingezet op de TeamNL website en social mediakanalen.

Kunstproject van Philips legt nadruk op positieve invloed van kunst

Philips legt samen met patiënten en het grote publiek nadruk op de positieve invloed van kunst op welzijn in een nieuw gemeenschappelijk kunstproject.

T-Mobile en Samsung sponsoren Avastars

T-Mobile en Samsung werken samen met Talpa bij de nieuwe interactieve talentenshow Avastars. Vanaf 24 februari is de nieuwe talentenjacht te zien op SBS 6.

Ajax eert Dusan Tadic’ 100e doelpunt

Ajax-aanvoerder Dusan Tadic scoorde afgelopen zondag in de met 4-0 gewonnen wedstrijd tegen Sparta Rotterdam zijn 100ste doelpunt voor Ajax. Deze unieke mijlpaal zet Ajax kracht bij door in zijn geboortestad Bačka Topola een ‘ballboard’ te plaatsen. Nadat Tadic zijn 100ste doelpunt maakte, werd dit billboard met ballen onthuld. Vanuit het bord verschenen 100 ballen waarmee de lokale jeugd kan spelen.

Seppworks wordt onderdeel van Golazo

Seppworks, een Nederlands bedrijf gespecialiseerd in het creëren en organiseren van inspirerende vitaliteitsprogramma’s, wordt onderdeel van Golazo Groep. De activiteiten van Seppworks sluiten naadloos aan bij de welzijnsprogramma’s die Golazo Groep nu al bij bedrijven aanbiedt.

Halfjaar partnershipomzet Ajax naar 20,5 miljoen

De netto-omzet van Ajax is in het eerste halfjaar van het huidige seizoen gestegen met 2% naar 119,8 miljoen euro, voornamelijk door hogere inkomsten uit partnerships. De partnershipinkomsten gingen van 18,1 miljoen naar 20,5 miljoen euro.

Daikin lanceert WK-campagne in aanloop naar 100e gouden WK-medaille

Daikin, hoofdsponsor van schaatsend Nederland, presenteert in haar WK-campagne een wel heel bijzonder feitje: Nederland is op weg naar de 100e gouden medaille op de wereldkampioenschappen. In de video blikken bondscoach Rintje Ritsma en Daikin-ambassadeur Erben Wennemars terug op de 99 gouden medailles die Nederland inmiddels heeft behaald en staat de ‘gouden plak’ van de schaatshelden centraal.

VriendenLoterij schenkt 1,5 miljoen aan Museum Prinsenhof Delft

De VriendenLoterij heeft een bijdrage van 1,5 miljoen geschonken aan het Museum Prinsenhof Delft voor de verbouwing en verduurzaming van het museum.