Artikelen

Natuurmonumenten verbreekt banden met ING

Onder druk van kritische leden en de actiegroep FossielvrijNL heeft vereniging Natuurmonumenten de sponsorrelatie met ING verbroken.

Nieuwe campagne ING brengt emotie terug in het merk

ING lanceert vandaag een nieuwe campagne die het merk richting geeft voor de komende jaren. Hiermee wil ING de emotionele connectie met het merk verstevigen. De campagne benadrukt dat mensen zelf het beste weten wat de juiste keuzes zijn en wat het beste past in elke fase van hun leven. Het nummer 'This is my Life', gezongen door Davina Michele, speelt een centrale rol in de campagne.

Readification brengt nieuwe verhalen

Vandaag zijn twee nieuwe Verborgen Verhalen vrijgegeven voor Readification, het samenwerkingsproject tussen de Leescoalitie, NBD Biblion en Ubisoft. Deze nog niet gepubliceerde game verhalen zijn geschreven door bestsellerschrijvers Manon Uphoff en Marcel van Driel.

AS WE SPEAK lanceert De Sponsorcast: dé podcast voor de sponsorbranche

De Nederlandse sponsorbranche heeft eindelijk zijn eigen podcast. Podcastbureau AS WE SPEAK lanceert de Sponsorcast, een podcast gericht op ontwikkelingen, strategieën en trends op het gebied van sponsoring. De presentatie is in handen van Ad Maatjens.

Robey tot medio 2027 kledingpartner Vitesse

Vitesse speelt de komende vier seizoenen in Robey Sportswear. De Arnhemse club en het Nederlandse kledingmerk hebben elkaar gevonden in een contract tot medio 2027. Als nieuwe kledingpartner gaat Robey Sportswear zowel het eerste elftal als de teams van de Vitesse Voetbal Academie van (wedstrijd)kleding voorzien.

Nederlandse TV-aanbieders bieden voor Eredivisie

Vier Nederlandse TV-aanbieders -DELTA, KPN, T-Mobile en VodafoneZiggo- willen zich de komende jaren samen sterk maken voor het Nederlandse voetbal en voor het kijkplezier van alle voetballiefhebbers. Daarom hebben zij gezamenlijk de Eredivisie CV (ECV) benaderd met een voorstel om voetbal via TV breder beschikbaar te maken. Het gezamenlijke bod zou resulteren in een opbrengst van twee miljard euro voor de clubs gedurende de contractperiode van 2025 tot 2035.

CPNB en Besties bundelen krachten om lezen te stimuleren bij kinderen

Stichting CPNB en Besties, de maker van fysieke luisterkaarten met innovatieve app, hebben vandaag een meerjarig partnership getekend. De samenwerking komt voort uit de gezamenlijke overtuiging dat het van het grootste belang is om jonge kinderen en hun verzorgers op innovatieve manieren in aanraking te brengen met het lezen van boeken.

Eurol voor zevende keer hoofdsponsor Hellendoorn Rally

Eurol verlengt zijn samenwerking met de Hellendoorn Rally en zal voor de zevende keer op rij de naamgever en hoofdsponsor zijn van de grootste rally van Nederland. Erik Wevers, de nieuwe voorzitter van de Stichting Hellendoorn Rally en Dennis Marsman, Marketing Manager van Eurol hebben onlangs in Markelo de samenwerkingsovereenkomst ondertekend.

Allianz ‘verzekeringspartner van de zwemsport’

Allianz Benelux en de Koninklijke Nederlandse Zwembond (KNZB) gaan voor 3 jaar een partnership aan. Allianz ondersteunt hiermee de KNZB in haar missie om voor iedereen in Nederland een leven lang zwemmen mogelijk te maken. Het partnership sluit aan bij de purpose van Allianz - ‘We secure your future’.

Eerbetoon aan de Golden Earring

Nederlands grootste rockband Golden Earring heeft voortijdig moeten stoppen omdat gitarist George Kooymans aan de dodelijke ziekte ALS lijdt. Daardoor heeft de band geen afscheidsconcert kunnen geven voor de fans. Via een bijzonder concert én een documentaire onder de gezamenlijke titel ‘De Earring & ik’ komt er alsnog een eerbetoon aan de band, met als insteek een zo hoog mogelijk opbrengst voor de Stichting ALS. En natuurlijk zijn er ook sponsors nodig.

Castore teamwear- en merchandise partner FC Twente

FC Twente en Castore gaan met ingang van het seizoen 2023–2024 een meerjarige verbintenis aan voor het leveren van wedstrijd- en trainingskleding als ook merchandise.

Univé Buurtfonds hoofdpartner van Arcadia

Cultuurtriënnale Arcadia en Univé gaan opnieuw een partnerschap aan. Ook bij de eerste editie van Arcadia werkten de twee al samen.

Blue Band helpt het Nationaal Schoolontbijt aan 100.000 ontbijtjes

In het kader van hun 100-jarig bestaan doneert Blue Band 100.000 ontbijtjes aan leerlingen die dat hard nodig hebben. Met de campagne ‘Smeer een Broodje Doneer’ wordt tot 6 november voor ieder verkocht kuipje Blue Band automatisch een bedrag gedoneerd aan het Nationaal Schoolontbijt. De campagne is 20 april gelanceerd met een Panel Talk-event over het belang van een gezond ontbijt.

Ocean Live Park tijdens The Ocean Race Stopover in Den Haag

Van zondag 11 tot en met donderdag 15 juni 2023 is de haven van Scheveningen het middelpunt van The Ocean Race, de legendarische zeilrace rond de wereld. Tijdens de stopover zijn wordt in Den Haag het ‘Ocean Live Park’ georganiseerd, waar alle bezoekers gratis vijf dagen lang kunnen genieten van een programma voor watersporters, dagjesmensen en het bedrijfsleven.

Uitgever PXR nieuwe 1%FairShare partner van Fonds Gehandicaptensport

Uitgever PXR en Fonds Gehandicaptensport zijn een nieuwe 1%FairShare® partnership aangegaan. Het doel van de samenwerking is om de integratie van sporters met een beperking te bevorderen en het bewustzijn over inclusiviteit in de sportwereld te vergroten.