Artikelen

Nederlands Film Festival verwelkomt Netflix, Prime Video, Videoland en NPO als partners

Het Nederlands Film Festival (NFF) breidt uit. Series krijgen een nadrukkelijker plek op het festival en bij de Gouden Kalf Competitie, de belangrijkste film- en serieprijzen van Nederland. Behalve premières van nieuwe series komen er fandagen en andere evenementen waarbij serieliefhebbers cast en crew kunnen ontmoeten. Om deze uitbreiding mogelijk te maken hebben Netflix, Prime Video en Videoland zich verbonden als sponsoren van het festival. NPO is reeds hoofdsponsor van het festival.

KNVB verwelkomt Technogym als Official Training Partner

De KNVB en Technogym hebben een vijfjarige samenwerkingsovereenkomst gesloten. De wereldleider op het gebied van hoogwaardige fitnessapparatuur mag zich tot 2029 Official Training Partner van de KNVB noemen.

SportVibes en Louwman BYD gaan samen op weg naar EURO 2024

Louwman BYD lanceert samen met sportmarketingbureau SportVibes de campagne Charge up your game op weg naar het EK voetbal 2024. BYD, wat staat voor Build Your Dreams is als official e-mobility partner verbonden aan EURO 2024.

Menno Geelen interim algemeen directeur Ajax

Commercieel directeur Menno Geelen zal met onmiddelijke ingang de rol van interim-algemeen directeur van Ajax op zich nemen om de periode te overbruggen totdat een nieuwe algemeen directeur benoemd en ingewerkt is.

Reggeborgh Foundation komende tien jaar hoofdsponsor FC Twente Vrouwen

Reggeborgh Foundation is met ingang van het nieuwe seizoen hoofdsponsor van FC Twente Vrouwen. Het hoofdsponsorschap en de ondersteuning van FC Twente Vrouwen sluiten aan bij de visie van Reggeborgh. Onder de vlag van Reggeborgh Foundation ondersteunt Reggeborgh onder andere veel sportieve activiteiten en diverse toptalenten in de regio. FC Twente Vrouwen is al jaren toonaangevend in Nederland

Cycle Capital rijdt 3 seizoenen in Škoda van autodealer a-point

Vanaf dit jaar verbindt autodealer a-point zich voor drie wielerseizoenen aan de Amsterdamse wielerploeg Cycle Capital en levert als ploegleiderswagen de nieuwe Škoda Superb Combi.

Azerion Vrouwen Eredivisie verlengt met ING en verwelkomt NIke

ING en Nike gaan een driejarige verbintenis aan met de Azerion Vrouwen Eredivisie en zijn hiermee tot en met 2027 als partner aan de competitie verbonden. Beide partijen zetten zich met de overeenkomst in voor de verdere professionalisering van de Vrouwen Eredivisie en zien in de topcompetitie ook een podium dat op maatschappelijk vlak bijdraagt aan het bevorderen van gelijkwaardigheid, diversiteit en inclusiviteit.

KPN en NN North Sea Jazz gaan driejarig partnership aan

KPN en het NN North Sea Jazz Festival slaan de handen ineen voor een driejarig partnership met ingang van de aankomende 47e editie van het festival.

Triple Double wordt Golazo Brands

Triple Double gaat van naam veranderen en wordt Golazo Brands. Ook alle andere bedrijven die actief zijn binnen de sport- en gezondheidsbedrijvengroep Golazo nemen een nieuwe naam aan. Golazo schuift vanaf nu het eigen merk helemaal naar voren. Achter de rebranding gaat een bredere strategie schuil om explicieter als één bedrijf en één merk naar buiten te treden en zo de missie en de 360 gradenbenadering duidelijk te maken.

CUBE nieuwe fietspartner van TeamNL Shorttrack

CUBE is vanaf 1 mei de nieuwe fietspartner van TeamNL Shorttrack. De Nederlandse shorttrackers zullen vanaf deze datum hun trainingen op een CUBE-fiets afwerken. De KNSB gaat met het Duitse fietsmerk een partnerovereenkomst aan voor drie jaar.

ING organiseert opnieuw Kidspersconferentie met Ronald Koeman

Twintig kinderen hebben op 1 mei bondscoach Ronald Koeman het hemd van het lijf gevraagd tijdens de inmiddels traditionele Kidspersconferentie die de KNVB samen met hoofdsponsor ING organiseert voorafgaand aan een groot toernooi.

Olympia nieuwe hoofd- en shirtsponsor van Ajax-jeugd

AFC Ajax en Olympia hebben een partnershipsovereenkomst getekend. Uitzendorganisatie Olympia is vanaf komend seizoen tot en met minimaal 2027 Official Partner van Ajax en hoofd- en shirtsponsor van de Ajax-jeugd.

Shirtsponsor Inspirience VII

Sponsoring is voor de betaald voetbalclubs in Nederland een van de belangrijkste inkomstenbronnen. Bij merken en bedrijven is het in veel gevallen een groot onderdeel van de marketingmix. Voor zowel de sponsor als de club is het daarom essentieel om te weten wat iedere geïnvesteerde euro oplevert. Tijdens de 7e editie van de ‘Shirtsponsor Inspirience’, dit keer in Stadion Galgenwaard, werd stilgestaan bij de ontwikkelingen en verschillende methodes om van een partnership een businesscase te maken, gericht op meetbare resultaten en winstgevendheid.

Winnaar ABN AMRO Kunstprijs krijgt tentoonstelling Stedelijk Museum Amsterdam

De ABN AMRO Kunstprijs stimuleert sinds 2004 veelbelovende kunstenaars in hun ontwikkeling en brengt hun werk naar een zo groot mogelijk publiek. Daarom is ABN AMRO trots dat de winnaar dit jaar voor het eerst een solotentoonstelling in het Stedelijk Museum Amsterdam krijgt.

Team dsm-firmenich PostNL en Puma gaan samenwerken

Team dsm-firmenich PostNL en sportkledingmerk Puma slaan de handen ineen. Puma wordt de nieuwe vrijetijdskledingpartner van het team.