Artikelen

OTTO Work Force nieuwe sponsor Johan Cruyff Foundation

Het Venrayse uitzendbureau OTTO Work Force is sponsor geworden van de Johan Cruyff Foundation. De internationale arbeidsbemiddelaar gaat tevens zorg dragen voor de uitvoering van het vrijwilligersbeleid.

FC Volendam en HSB verlengen hoofdsponsorcontract

FC Volendam heeft de hoofdsponsorovereenkomst met HSB met één seizoen verlengd.

Infoland nieuwe statistics partner New Heroes Basketball

Infoland bindt zich voor komend anderhalf seizoen aan New Heroes Basketball als nieuwe sponsor. Het softwarebedrijf uit Veldhoven gaat als ''statistics partner'' samen met de club een podium geven aan excellente presentaties.

Schaatsiconen dineren voor de Nachtwacht

43 grootmeesters uit het allround schaatsen kwamen bijeen in het Rijksmuseum in Amsterdam voor een speciaal diner onder de Nachtwacht. Het diner werd georganiseerd ter gelegenheid van de ISU WK Allround dat na 125 jaar weer terug is in Amsterdam en aankomend weekend plaatsvindt in het Olympisch Stadion.

Vibes of the Week #10

De Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes.

Yakult en Atletiekunie verlengen samenwerking

Yakult en de Atletiekunie verlengen de samenwerking met betrekking tot Start to Run, de hardloopcursus voor beginnende hardlopers die de Atletiekunie organiseert met haar verenigingen en loopgroepen.

AXA ART verlengt overeenkomst met TEFAF Maastricht

Al sinds 2004 is AXA ART partner van TEFAF Maastricht, de grootste kunst- en antiekbeurs ter wereld met een unieke selectie uit 7000 jaar kunst- en cultuurgeschiedenis. Dit jaar is de overeenkomst met TEFAF voor nog eens drie jaar verlengd.

Kia Motors nieuwe Official Partner van UEFA Europa League

Kia Motors is Official Partner van de UEFA Europa League met ingang van het seizoen 2018-2019. De sponsordeal loopt tot en met de Europa League-finale in 2021.

RotterdamThe Hague Airport hoofdsponsor De Bergse Plasloop

RotterdamThe Hague Airport is met ingang van vandaag hoofdsponsor van de hardloopwedstrijd De Bergse Plasloop.

Bioracer en KNWU breiden partnership uit

Kledingmerk Bioracer en de KNWU hebben de onderlinge samenwerking verder uitgebreid op weg naar de Olympische Spelen van Tokio 2020, met een intentie tot verlenging daarna.

Non-spot markt is gedaald in 2017

De bestedingen van de non-spotmarkt zijn in 2017 gedaald naar 117 miljoen euro. Dit komt neer op een daling van 9%.

OK nieuwe hoofdsponsor The Flying Dutch

OK heeft de hoofdsponsoring van dancefeest The Flying Dutch overgenomen van ING. OK is een onafhankelijke mobiele app die werkt als een portemonnee op iedere smartphone en die bankrekeningen en klantenkaarten koppelt.

Kia nieuwe partner KNLTB

Kia Motors Nederland heeft een partnership gesloten met de Koninklijke Nederlandse Lawn Tennis Bond. Kia wordt de officiële car supplier van de tennisbond en verbindt zich tevens aan de Tenniskids World Tour.

Van Berkel Global Head of Events bij ATPI

Travel- en evenementenorganisatie ATPI heeft Helen van Berkel met directe ingang aangesteld als global head of events. Deze nieuwe functie vormt een uitbreiding op haar huidige rol als managing director van de Sports Events-divisie en Corporate Events-divisie in Nederland en Canada.

Vibes of the Week #9

De wekelijkse Vibes van Sponsorreport-partner SportVibes