Artikelen

Centric blijft hoofdsponsor KNWU

IT-bedrijf Centric en de KNWU zetten hun samenwerking voort. Centric blijft hoofdsponsor van het Nederlandse wegwielrennen voor tenminste één jaar.

Vibes of the Week #14

De nieuwe Vibes van Sponsorreport-partner SportVibes

PSV verwelkomt Driessen Alfa Romeo

PSV-spelers en medewerkers rijden vanaf komend seizoen in een Alfa Romeo. Driessen Autogroep wordt met het Italiaanse automerk drie jaar Official Sponsor van de club.

Eveline Aendekerk wordt nieuwe directeur CPNB

Eveline Aendekerk start 1 september als directeur van de Stichting Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek (CPNB).

Havenbedrijf sluit sponsorcontract met Diergaarde Blijdorp

Het Havenbedrijf Rotterdam heeft een driejarig sponsorcontract ter waarde van 45.000,- euro gesloten met Diergaarde Blijdorp.

NN Running Team viert eenjarig bestaan

6 april 2018 is het precies een jaar geleden dat Global Sports Communication en NN Group de start van het NN Running Team aankondigden: het eerste professionele running team ter wereld.

Thomas van Schaik verlaat NOC*NSF

Thomas van Schaik, manager Marketing, Content & Partnerships bij NOC*NSF, heeft aangekondigd dat hij NOC*NSF per 1 juli gaat verlaten. Van Schaik is dan drie jaar werkzaam geweest bij de sportkoepel.

Vijf vragen aan Jaap Kalma (Ferrari, AC Milan)

Jaap Kalma (ex Ferrari F1, AC Milan) zal als openingskeynote op het Sponsorreportcongres de lijnen uitzetten voor de rest van de dag. Staat sponsoring in de topsport aan de vooravond van grote veranderingen?

Draisma verlengt contract met Dynamo

Hoofdsponsor Draisma blijft ook komend seizoen verbonden aan het Heren 1-team van Volleybalvereniging Dynamo en blijft naamgever van de Draisma Dynamo Arena.

GoodHabitz rugsponsor van PSV

GoodHabitz tekent een vierjarig contract als partner van PSV. De marktleider in Nederland op het gebied van online trainingen start vanaf komende zomer met één seizoen als rugsponsor.

Sparr Finance nieuwe Strategisch Partner Feyenoord

Feyenoord heeft in Sparr Finance een nieuwe Strategisch Partner gevonden. Beide partijen gaan een overeenkomst aan voor de komende drie seizoenen.

Renault officieel partner van Dutch Design Week

Renault wordt de nieuwe partner van de Dutch Design Week. Thema voor Renault tijdens DDW 2018 wordt elektrisch, autonoom en connected. Het automerk neemt de plaats in van Volvo.

Vibes of the Week #13

De Vibes of the Week van Sponsorreport-partner SportVibes

Ricoh stopt sponsoring Ricoh Open

Ricoh heeft de sponsoring van het Ricoh Open beëindigd. Het grastoernooi in Rosmalen draagt met ingang van dit jaar de naam Libéma Open, naar de organisator Libéma.

Rabobank nieuwe partner Nevobo

Rabobank wordt de nieuwe partner van Nevobo en zal aanwezig zijn als partner van de internationale volleybaltiteltoernooien die in 2018 en 2019 in Nederland plaatsvinden.