Artikelen

Meisje met de parel naar Fabrique des Lumières

Vanaf 4 september is Meisje met de parel op een bijzondere manier te bewonderen in Fabrique des Lumières in het Westerpark in Amsterdam. In samenwerking met het Mauritshuis en mogelijk gemaakt door Nationale-Nederlanden is een indrukwekkende nieuwe presentatie ontwikkeld: ‘#mygirlwithapearl - The Immersive Edition’. Dit partnership draait om Johannes Vermeer’s wereldberoemde schilderij en brengt zowel kunst als technologie samen in een meeslepende ervaring.

ADE en Eventix verbeteren samenwerking

Amsterdam Dance Event (ADE) en Eventix presenteren de vernieuwde 'Festival Access Map', die ADE Pro Pass Holders in één oogopslag een real-time overzicht geeft van het volledige aanbod van ADE Festival-evenementen. Het nieuwe dashboard geeft inzicht in bij welke evenementen ADE Pro Pass Holders zonder wachttijd kunnen binnenlopen en waar ze de speciaal voor hen gereserveerde plekken kunnen claimen.

Booking.com Partner van SAIL Amsterdam 2025

Het van oorsprong Amsterdamse Booking.com, dat ook in Amsterdam gevestigd is, is Travel & Accommodation Partner geworden van SAIL Amsterdam 2025, een iconisch evenement tijdens het 750-jarig jubileum van Amsterdam.

Veel entertainment op Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix 2024

De Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix kondigt een spectaculaire vernieuwde Pre-Race Show aan. De show vindt op zondag 25 augustus plaats vlak voor de Formule 1 race begint op de startgrid, met optredens van Duncan Laurence, Kris Kross Amsterdam, Tino Martin en Hans Klok. Samen met de 90.000 fans op alle tribunes, creëren deze artiesten een vlaggenactie die zijn weerga niet kent.

Het telefoonboekje van Odido groot succes

Vanaf vandaag gaan de eerste scholen weer van start. Vanaf dan geldt er ook op alle basisscholen een telefoonverbod. Dat moment grijpen Odido en de CPNB aan om bekend te maken dat de lancering van Het telefoonboekje, het allereerste kinderboek in de vorm van een smartphone, een ongekend succes is gebleken. Odido werkt dagelijks aan innovatie op het gebied van technologie, maar ziet ook de schaduwkanten ervan. Met initiatieven zoals Het telefoonboekje zet Odido zich in voor het bevorderen van leesplezier en leesvaardigheid onder kinderen, en draagt zo bij aan hun algehele ontwikkeling.

Maxi Zoo sponsor Go Ahead Eagles

Dierenwinkel Maxi Zoo wordt de komende 3 jaar Premium Partner en tenuesponsor van Voetbalclub Go Ahead Eagles. Maxi Zoo zet hiermee de sponsorrelatie voort die er al was onder de voormalige winkelnaam Jumper.

Heineken en MOJO verlengen partnership voor 7 jaar

Heineken en MOJO hebben op Lowlands hun samenwerking met maar liefst zeven jaar verlengd. Een opmerkelijk lange verlenging, gezien deze partnerships doorgaans met drie jaar worden voortgezet. Dat de samenwerking voor een langere periode wordt aangegaan, toont het vertrouwen en goede verstandhouding tussen de twee partijen. Festivalgangers op onder andere Lowlands, Pinkpop, NN North Sea Jazz en Down the Rabbit Hole proosten nog tot 2032 met een Heineken biertje in de hand.

Lowlands scoort veel nieuwe partners

Vrijdag jl. is Lowlands van Mojo van start gegaan in Biddinghuizen. Veel bezoekers stonden donderdagochtend al klaar voor de poort, die om 9.00 uur open ging. Het festival was weer ruim van te voren uitverkocht. Ook bedrijven waren deze editie enthousiast om zich te verbinden aan Lowlands. Daaronder opvallend veel merken die bijna nooit of zelfs niet eerder op een festival stonden. Mojo is er in geslaagd om het populaire Lowlands in de marketingmix te krijgen van onder meer Bol, Douwe Egberts, Hornbach, Ikea, KIA en McDonald's.

Onderzoek

Een recent onlineonderzoek van Ipsos I&O in opdracht van POS (Platform Ondernemende Sportaanbieders) wijst uit dat Nederland 'verliest' met btw-verhoging op sport.

Richard Verschoor en Build4Performance sluiten partnership

Build4Performance is de nieuwe partner van Formule 2 coureur Richard Verschoor: echte racewereld en virtuele wereld komen samen. Het snelgroeiende bedrijf uit het Nederlandse Hoogeveen is al jaren bezig om voor iedereen een ultieme race ervaring te creëren middels racesimulatoren. Om de realiteit van het racen en het simracen dicht bij elkaar te brengen slaan beide partijen de handen in een. Het partnership sluit aan bij de internationale ambities en verdere groei van Build4performance.

TeamNL Sport Experience afgelopen

De eerste zomer van de TeamNL Sport Experience, powered by Rabobank, zit erop. Bijna 100.000 sportliefhebbers in zeven steden hebben kennisgemaakt met de nieuwe sportbelevingservaring voor jong en oud; een initiatief van sportbonden, ondersteund door het ministerie van VWS en NOC*NSF. “Met het enorme succes van TeamNL bij de Spelen in Parijs als steun in de rug én inspiratie, wordt deze happening in de toekomst alleen nog maar leuker en groter”, aldus ambassadeur Erben Wennemars.

'Startschot' EK Beachvolleybal 2024 klinkt in drie steden tegelijk

Het EK Beachvolleybal, powered by DHL, is gisteren in zowel Apeldoorn, Arnhem als Den Haag begonnen. Op de eerste dag van het toernooi, dat voor de vierde keer in Nederland wordt gespeeld, kwamen ook al de eerste Nederlanders in actie. Op zaterdag en zondag worden in Den Haag (Scheveningen) de finales gespeeld.

Sifan Hassan gehuldigd in TeamNL Huis na unieke prestatie in Parijs

Een prachtig moment in het TeamNL Huis waar Sifan Hassan zich liet huldigen na haar unieke prestatie met een speciaal gecreëerde Nederlandse vlag. Daarin waren op innovatieve wijze de namen van vijftig mensen uit het team achter Sifan geïntegreerd, zoals steun en toeverlaat Jos Hermens, familie, vrienden en fans. Hiermee wordt het team achter de sporter in de spotlight gezet tijdens dit historische moment. Een initiatief van Odido, in samenwerking met TBWA\NEBOKO, om het belang van deze mensen voor de topprestatie te benadrukken. Een prachtig moment voor de eerste vrouw ooit met medailles op de 5.000, de 10.000 meter én de marathon.

AI-livestreamingdienst doet intrede in Tweede Divisie Voetbal

Vanaf het komende seizoen worden alle wedstrijden in de Tweede Divisie live uitgezonden op Eyecons.com. Deze innovatieve stap zal de zichtbaarheid en toegankelijkheid van de competitie aanzienlijk vergroten, waardoor het Tweede Divisie-voetbal voor een breder publiek beschikbaar wordt.

Wereldtop springpaarden en ruiters naar Nederland

Het Europees epicentrum van paardensport, Longines Tops International Arena, organiseert van 23 tot 25 augustus 2024 de Longines Global Champions Tour. Tijdens dit spectaculaire showjumping event in Valkenswaard strijden de beste springpaarden en ruiters ter wereld om de titel.