Artikelen

Missie H2 zoekt een projectmanager in een rolstoel

Dat is de gedurfde campagne van de TeamNL-sponsor tijdens de Paralympische Spelen. Het gaat om een multimediale campagne waarin aandacht wordt gevraagd voor een inclusieve arbeidsmarkt.

82.000 bezoekers voor de VriendenLoterij ZomerConcerten

Deze zomer brachten meer dan 82.000 mensen een bezoek aan de VriendenLoterij ZomerConcerten in Het Concertgebouw. Na een zomer met meer dan 80 concerten is de reeks gisteren met het concert At the Movies: for heroes and lovers door de Nordwestdeutsche-Philharmonie afgesloten. Het doel van de zomerprogrammering om een breder publiek Het Concertgebouw te laten ontdekken met laagdrempelige concerten in een informele sfeer is geslaagd: 42 procent van de bezoekers kocht voor het eerst een kaart. Bij Videogames in concert was maar liefst de helft van het publiek voor het eerst in Het Concertgebouw.

BUD partner van Mysteryland droneshow

Afgelopen weekend heeft Mysteryland zijn positie als voorloper in de festivalwereld bevestigd met een adembenemende en ongekende eindshow die bezoekers sprakeloos achterliet. Deze unieke show, ontwikkeld in samenwerking met ‘s werelds grootste biermerk BUD en TWOFIFTYK DRNS (bekend van shows op o.a. Burning Man, Ultra, ADE en de Formula 1 Grand Prix Las Vegas), integreerde 600 drones, vuurwerk, 3D-video, licht, muziek en zang samen in een perfecte choreografie die de grenzen tussen realiteit en virtualiteit liet vervagen.

iFOREX official Trading Partner van PSV

Het online handelsplatform iFOREX heeft opnieuw een samenwerkingsovereenkomst gesloten met PSV. Als onderdeel van deze samenwerking zal de multinational zich voornamelijk richten op de UEFA Champions League campagne. Het iFOREX.eu-logo zal te zien zijn op de line-up en de interviewjackets tijdens alle Europese wedstrijden.

Uniek Sporten

Fonds Gehandicaptensport is de maatschappelijk partner van het paralympisch TeamNL Huis tijdens de Paralympische Spelen in Parijs. Met het platform 'Uniek Sporten' maakt Fonds Gehandicaptensport het sporters met een beperking makkelijk(er) om te gaan sporten.

Nespresso bundelt krachten met Amsterdam Fashion Week

Nespresso zet zich al sinds haar ontstaan in 1986 in voor het duurzaam verbouwen van koffie, waar Amsterdam Fashion Week (AFW) een voorloper is als het gaat om het stimuleren en cureren van duurzame ontwerpers. Door de samenwerking met Amsterdam Fashion Week slaan ze dit modeseizoen de handen ineen om te laten zien dat duurzaam ondernemen binnen een grote industrie meer dan mogelijk is.

Mazda presenteert podcast

Mazda Motor Nederland presenteert zijn eerste podcastserie ‘Takumi – de Weg naar Meesterschap’. In een reeks van zes afleveringen komen verschillende Nederlandse Takumi -vakmeesters aan het woord. De podcast sluit aan bij de merkbelofte van Mazda: ‘Crafted in Japan’. Deze belofte staat voor het vakmanschap dat je terugziet in elk detail bij Mazda, gemaakt door de handen van de Takumi - met meer dan twintig jaar ervaring. Het doel van de podcast is de luisteraar te inspireren en kennis te laten maken met ultiem lokaal vakmanschap. Door middel van storytelling komen zes bijzondere Nederlandse Takumi aan het woord, die in hun werkomgeving vertellen over de expertise.

Odido zoekt talent

Met de start van de Paralympische Spelen in Parijs maken TeamNL en Odido bekend de komende jaren samen te werken voor de TeamNL Paralympische Talentdagen. Samen organiseren ze extra Talentdagen en worden er nieuwe innovaties uitgerold om meer potentieel talentvolle sporters te vinden. De urgentie hiervan is groot doordat in 2019 en 2020 er door COVID-19 geen TeamNL Paralympische Talentdagen zijn georganiseerd. Dit resulteerde in het uitblijven van nieuwe instroom van sporters met een handicap in de lichting LA 2028 en Brisbane 2032. De TeamNL Paralympische Talentdagen zijn voor Odido een nieuw onderdeel als partner van NOC*NSF, TeamNL en de Nederlandse sport.

Bol bundelt krachten met kringloopwinkels

Veel van de artikelen die bol retour ontvangt zijn in perfecte staat, zo’n 70% van de retourzendingen kan na nauwkeurige beoordeling terug op voorraad. Binnen het retourencentrum van bol wordt er alles aan gedaan om ook de overige 30% van de artikelen een volgende bestemming te geven en verspilling tegen te gaan, variërend van retourdeals met korting tot donaties aan goede doelen als de Voedselbank, de Voorleesexpress en het dierenasiel in Waalwijk. Zo krijgt ongeveer 98% van de retour gestuurde artikelen van bol een tweede leven. Sinds kort zijn ook Het Goed en Reloved aan het rijtje van goede doelen toegevoegd, waardoor het percentage van herplaatste bol-artikelen naar bijna 99% stijgt.

Fonds Gehandicaptensport en ALLsportsradio verslaan Paralympische Spelen

Van 29 augustus tot en met 8 september verzorgen Fonds Gehandicaptensport en sportzender ALLsportsradio dagelijks live-uitzendingen vanuit het Paralympisch TeamNL Huis in Parijs. Deze uitzendingen staan volledig in het teken van de Paralympische Spelen, waar sporters met een beperking strijden op het hoogste niveau.

Nexperia nieuwe partner paralympisch TeamNL Huis

De Nijmeegse chipfabrikant Nexperia wordt partner in het paralympische TeamNL Huis tijdens de Spelen in Parijs. Op woensdag 28 augustus vindt om 20.00 uur de openingsceremonie plaats. Het bedrijf kiest bewust voor steun aan de paralympische sport en wil actief bijdragen aan inclusiviteit in brede zin, ook als werkgever.

FC Groningen lanceert 050-tenue gebaseerd op Gronings Ontzet

Vandaag zal FC Groningen in de thuiswedstrijd tegen AZ aantreden in een speciaal 050-tenue. De unieke creatie voor het seizoen 2024/2025 is gebaseerd op het verhaal van Gronings Ontzet, dat de stad Groningen elk jaar viert op 28 augustus. De jaarlijkse festiviteiten worden georganiseerd door de Koninklijke Vereeniging voor Volksvermaken Groningen.

Heineken en Snapchat lanceren exclusieve AR-activatie op Dutch Grand Prix

Dit weekend, tijdens de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix, presenteren Heineken en Snapchat een innovatieve AR-activatie speciaal voor Formule 1-fans. Deze activatie maakt deel uit van Heineken’s bredere ‘When you drive, never drink’-campagne, waarmee het merk het belang van verantwoordelijk rijden onderstreept.

Nico Hulkenberg zet zich in voor Stichting Lymph&Co

Tijdens de Dutch Grand Prix op zondag 25 augustus 2024 zal Formula 1-coureur Nico Hulkenberg zich inzetten voor Lymph&Co. De Haas-coureur komt in actie met een speciale helm-livery. Het helmdesign heeft een Nederlands tintje gekregen en wordt op unieke wijze ingezet voor de stichting. Om nog meer aandacht te creëren krijgt de helm van Hulkenberg tijdens de Dutch Grand Prix ook het Lymph&Co logo erop.

Trofeeën van Formula 1 Dutch Grand Prix

De Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix is verheugd om de officiële trofeeën voor de aankomende race in Zandvoort te onthullen. De iconische trofeeën, weerspiegelen een diepere verbinding met het rijke verleden van de Dutch Grand Prix en de Nederlandse autosport. Het ontwerp is dit jaar van kunstenaars Robbie Williams en Marcel van Luit, productie is in handen van de Royal Delft Group.