Artikelen

M&C Saatchi Sport & Entertainment opent kantoor in Amsterdam

M&C Saatchi Sport & Entertainment opent januari 2020 een kantoor in Amsterdam om tegemoet te komen aan de vragen van klanten in Nederland en de Benelux voor een vertegenwoordiging van het bureau in ons land.

Musical Willem van Oranje biedt kansen voor sponsors

Theater- en filmproducent Rick Engelkes gaat samen met mediaondernemer Pierre Karsten een spektakelmusical produceren over Willem van Oranje. Daartoe wordt in Delft een speciaal, tijdelijk theater gebouwd dat op 7 maart 2021 zijn deuren opent. De financiering van meer dan 10 miljoen euro is nagenoeg rond. Sponsors kunnen volgend jaar al aanhaken.

AkzoNobel ondersteunt The Ocean Cleanup in nieuw plastic project

The Ocean Cleanup is een nieuw project gestart om ook plastic uit rivieren te halen. AkzoNobel levert de coatingstechnologie voor het vuilverzamelsysteem.

’Wij gaan weer schaatsen’-campagne van KNSB

Om het nieuwe schaatsseizoen in te luiden én om de langebaan events in Thialf breder op de kaart te zetten lanceren House of Sports & de KNSB in samenwerking met Ocean Nederland de digitale schaatscampagne ‘Wij gaan weer schaatsen’. In de hoofdrol staan Thialf en tevens vele schaatskampioenen van team Jumbo-Visma, Team Reggeborgh, Team Easyjet, Team TalentNED en Team Iko.

TalentNED stopt sponsoring ploeg Ireen Wüst

TalentNED, gesponsord door investeringsmaatschappij Infestos, stopt na dit seizoen met de ondersteuning van de schaatsploeg.

Ajax eSports en Azerion gaan samenwerking aan in mobile gaming partnership

Ajax eSports en Azerion zijn voor 3 seizoenen een partnership met elkaar aangegaan. Azerion wordt de official mobile gaming partner van Ajax eSports. De twee partijen gaan in de samenwerking een mobile gaming strategie uitwerken en willen elkaar versterken in de verdere internationale groei.

Zeventien nominaties voor SponsorRingen 2019

De vakjury’s van de SponsorRingen hebben dit jaar zeventien cases genomineerd uit de in totaal 47 inzendingen. De winnaars van een SponsorRing worden op maandag 25 november bekroond. Stichting SponsorRingen spreekt over een goed sponsorjaar met nominaties van hoge kwaliteit.

Samenwerking Next Level Esports en House of Esports

Van 18 tot en met 20 oktober 2019 vormde DreamHack Rotterdam het hart van Rotterdam Games Week. Een van de onderdelen van DreamHack is de Gaming Expo, waar Next Level Esports en House of Esports samenwerkten om spelers en coaches te ondersteunen en naar een hoger niveau te brengen.

Daikin en Sven Kramer gaan samenwerken

Topschaatser Sven Kramer gaat de samenwerking aan met Daikin, expert in klimaatoplossingen. De schaatser kondigde dit zelf onlangs aan via zijn sociale media kanalen. Daikin is sinds 2018 Partner van Schaatsend Nederland en de schaatsbond KNSB. De match tussen de allround schaatser en de producent van warmtepompen komt vooralsnog in schaatsseizoen 2019-2020 tot uiting.

Exclusief huiskamerconcert met Kensington via Google

Kensington geeft aanstaande donderdag een exclusief huiskamerconcert. Via de slimme speakers van Google of Google Assistent kan iedereen de livesessie meemaken.

Fonds 21 nieuwe hoofdpartner IFFR

International Film Festival Rotterdam (IFFR) heeft de komende drie jaar met Fonds 21 een nieuwe hoofdpartner.

Internationaal schaatsen ook komende vier jaar bij de NOS

Alle internationale schaatswedstrijden zijn ook de komende vier seizoenen te volgen via de NOS bij de publieke omroep. De NOS heeft de samenwerking met de Internationale Schaatsunie (ISU) verlengd tot en met het seizoen 2022/2023.

Reggeborgh brengt schoolkinderen naar de ijsbaan

Om het schoolschaatsen voor meer kinderen mogelijk te maken, laten de KNSB en de Reggeborgh Groep komende winter een speciale bus rijden. De IJSTIJD! Schoolschaatsbus is bestemd voor basisscholen in Overijssel die op meer dan 10 kilometer afstand van een ijsbaan liggen. De bus gaat schoolklassen vervoeren naar de ijsbanen in Deventer (De Scheg) en Enschede (Twente).

Non-spot groeit met 2,2%

De non-spotbestedingen groeiden in de eerste drie kwartalen van 2019 met 2,2% naar €59 miljoen. De spotbestedingen groeiden in die periode met 1,3% en kwamen uit op € 508 miljoen. Dat blijkt uit onderzoek van Screenforce. Voor beide categorieën geldt dat het grootste deel van deze groei komt uit de online video platforms van de Screenforce zenders.

We Fashion en Linda presenteren Citroenstraat 10

Vandaag start de nieuwe LINDA.original Citroenstraat 10 in samenwerking met We Fashion. Na Bitterzoet, De Mobiel Van, Bobbi gaat Dieper, De Vlucht en Buurvrouw & Buurvrouw, is dit een nieuwe grote LINDA.original serie.