Artikelen

Sligro en KNVB verlengen sponsoring

Sligro en KNVB verlengen hun partnershipcontract tot 31 december 2022. Sinds 2015 zijn Sligro en de KNVB partners in een gezamenlijke ambitie, het stimuleren van een gezonde en verantwoorde leefstijl in het amateurvoetbal.

McDonald's en Kinderfonds presenteren de McNificents

Het Ronald McDonald Kinderfonds en McDonald’s vieren op woensdag 27 november hun jarenlange samenwerking op een wel heel bijzondere manier. McDonald’s vervangt op McHappy Day, 27 november, de iconische Happy Meal-speeltjes door de McNificents. Drie echte superhelden, Fleur (11), Juliën (9) en Keano (11), stonden model voor deze stoere actiepoppetjes.

Bauhaus versterkt fundament onder curlingmannen

De Nederlandse Curling Bond (NCB) heeft met bouwmarkt Bauhaus een nieuwe sponsor met internationale allure gepresenteerd voor het herenteam. Het bouwcentrum zal als partner van de curlingmannen fungeren naast hoofdsponsor Asito, dat het contract met de NCB voor vier jaar heeft verlengd. Karin Cardinaal is marketingmanager van Bauhaus: “Wij herkennen ons als Bauhaus sterk in de ambities van het curlingteam.”

Cavallaro Napoli is nieuwe Fashion Supplier KNLTB

Het Italiaanse merk Cavallaro Napoli is de komende jaren Official Fashion Supplier van de KNLTB.

IOC en Airbnb sluiten Olympisch partnership

Airbnb wordt partner van het TOP-programma van het IOC en ondersteunt de duurzaamheidsdoelstellingen van de Olympische beweging. Airbnb sluit een overeenkomst tot en met 2028. De samenwerking moet ook zorgen voor extra inkomsten voor atleten.

Veel R&D geeft meer rendement in F1 dan veel reclame

Autofabrikanten die veel in R&D investeren halen meer voordeel uit deelname aan de F1 dan autofabrikanten die veel in reclame investeren. Dat blijkt uit onderzoek van Rotterdam School of Management, Erasmus University (RSM) en Erasmus School of Economics (ESE).

BAUHAUS nieuwe sponsor Nederlandse curlingmannen

Vlak voor aanvang van het Europees Kampioenschap in Zweden heeft de Nederlandse Curling Bond (NCB) met BAUHAUS een nieuwe sponsor met internationale allure gepresenteerd voor het herenteam. Het bouwcentrum zal als partner van de curlingmannen fungeren naast hoofdsponsor Asito, dat het contract met de NCB voor vier jaar heeft verlengd.

ADO en CSU verlengen partnership

ADO Den Haag en CSU hebben hun bestaande partnerschap vroegtijdig met twee jaar verlengd én geïntensiveerd. De partijen zullen derhalve, in de uitgebreide vorm, minimaal tot medio 2022 aan elkaar verbonden zijn.

Heineken wordt partner van EURO 2020 en verlengt Champions League sponsoring

Door de nieuwe overeenkomst met UEFA wordt Heineken de Officiële Bier Partner van UEFA EURO 2020. Met de verlenging van het UEFA Champions League contract is Heineken opnieuw drie jaar (2021 t/m 2024) sponsor van de clubcompetitie. Ook Amstel krijgt een uitgebreidere rol in de samenwerking.

Kinderen met beperking openen OranjeLeeuwinnen EK-wedstrijd

Dinsdagavond 12 november mochten voor het eerst in de geschiedenis 23 jonge G-voetballers aan de hand van de OranjeLeeuwinnen mee het veld op om samen de EK-kwalificatiewedstrijd Nederland - Slovenië te openen.

Lockheed Martin Official Supporter Invictus Games 2020

Lockheed Martin wordt ‘official supporter’ van de Invictus Games Den Haag 2020, gepresenteerd door Jaguar Land Rover. Als partner van de Invictus Games in Toronto 2017 en Sydney 2018 blijft Lockheed Martin hiermee ook in 2020 gewonde en/of zieke (ex)-militairen ondersteunen.

Amslod Official ISU Event Partner langebaanschaatsen

E-bike producent Amslod verbindt zich voor de komende 3 schaatsseizoenen (tot en met het schaatsseizoen van de Olympische Winterspelen) als Official Event Partner aan alle internationale langebaanschaatsevenementen en alle langebaanschaatsevenementen in Thialf. Vanaf 15 november, op het ISU World Cup event in Minsk, zal de samenwerking zichtbaar worden.

CarNext.com en Max Verstappen bundelen krachten

CarNext.com, de pan-Europese marktplaats voor kwalitatieve jong gebruikte auto’s, gaat met ingang van 2020 samenwerken met Formule 1-coureur Max Verstappen.

Thuisbezorgd.nl wordt Official Partner van UEFA EURO 2020

Takeaway.com, marktleider op het gebied van online maaltijdbezorging en moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl, wordt één van de hoofdsponsors van UEFA EURO 2020™. Het bedrijf verbindt zijn naam aan het toernooi als Official Food Delivery Platform Partner. Takeaway.com gaat het partnership inzetten om zijn Europese merken op de kaart te zetten.

Landal GreenParks en Natuurmonumenten creëren unieke natuurbeleving

Marker Wadden, de nieuwe eilandengroep in het Markermeer, is een initiatief van Natuurmonumenten. Alleen het Haveneiland van Marker Wadden is toegankelijk voor publiek. In de havenkom liggen vier eilandhuisjes, die verhuurd zullen worden door Landal GreenParks, partner van Natuurmonumenten.